Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 23 februari 2011

Vakantie

Lekker nog steeds lui in mijn huispak zit ik momenteel dit bericht te schrijven. Dochter was om 5.45 uur wakker, man was nog thuis en heeft een half uurtje met haar beneden gezeten. Toen hij naar zijn werk ging kwam dochterlief bij me in bed. Gelijk weer in slaap gevallen tot 10 uur. Ik ben er om half 10 uitgegaan. Heb mezelf voorgenomen echt een lekker lummeldagje te houden. Ben eraan toe. Zondag hebben we de verjardag van manlief gevierd. Het was erg gezellig. Hij was eigenlijk gisteren jarig. Normaal vieren we de verjaardag niet in t voren, maar hebben de komende weekenden al zo veel opt programma staan dat t in onze ogen echt niet anders kon. Man heeft van iedereen geld gekregen. Ik heb maandag en dinsdag gewerkt en wqs blij dat ik de rest van de week lekker met dochterlief thuis kan zijn. Ze heeft nu immers ook vakantie. Heb vandaag nog niet naar mijn eigen aandelen gekeken, maar xag al wel middels rtl7 dat alles weer hard daalt. Zal wel met de onrustige toestanden in het oosten te maken hebben. Heb eigenlijk verder weinig bijzonders te melden. Zag op de website van Lieke dat ze zuurkool had gegeten. Daan heb ik ook wel zin in. Ga dus maar aardappelen schillen.

Geen opmerkingen: