Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 17 februari 2011

Wat een lekkere dag

Vanmorgen vreog dochterlief naar school gebracht. Daarna de dokter gebeld, want ze had toch wel echt last van de oren en niet alleen omdat ze over de dokter op school hadden gesproken. Tien uur moest ik haar weer ophalen, omdat ze om half elf bij de dokter moest zijn. Krijsen, gillen en gek doen. Ze had een complete paniekaanval. De dokter bleef heel erg lief en geduldig, maar het mocht allemaal niet bate. Uiteindelijk met dochterlief in de houdgreep door ons beiden is het dan toch gelukt om in de oren te kijken en inderdaad er was er 1 ontstoken.Vanmiddag met mijn moeder op kledingjacht geweest, ook daargeslaagd. Weer een mooie spijkerbroek erbij voor weinig. Verder een leuke beursdag, zag vanmorgen dat de aandelen sns hard gezakt waren, heb er 1000 gekocht en vandaag weer verkocht. Winst 80 euro. Yeah,, mider dan ik vandaag heb uitgegeven. Dus kan het morgen weer over naar de hs rekening. Ben er echt enorm blij mee. Morgen is mijn schoonmoeder jarig. Ik moet nog een cadeautje bedenken. Eigenlijk past dat helemaal niet bij me. Ik houd ervan om te weten waar ik mijn geld aan uit geef. Nu moet ik op het laatste moment beslissen. Dat ga ik waarschijnlijk weer in mijn portemonnee voelen. Iemand op de valreep nog een idee.Ga nog even lekker bankhangen en er vanavond lekker vroeg in. Ben moe.

Geen opmerkingen: