maandag 6 maart 2017

Gratis Appelsientje

Willen jullie ook graag Appelsientje uit proberen? Dat kan.
1 Koop een pak Appelsientje regulier
2 ga naar www.appelsientje.nl/geldterugacties
3 Log in of maak een account aan.
4 Volg de instructies voor de Appelsientje actie en ontvang je geld terug.
Let op bewaar je kassabon. BInnen 14 dagen ontvang je je geld terug op je rekenin. De actie loopt van 24 feb tm 7 april 2017.

Mijn jongste dochter vind de appelsiene heerlijk. Persoonlijk merk ik dat dit sap veel zoeter is dan het huismerk dat ik normaal koop. Proeven jullie verschil en vinden jullie deze dan lekker of juist een ander merk?

vrijdag 24 februari 2017

Social Deal

De laatste tijd vind ik het erg leuk om te kijken naar manieren om goedkoper uit eten te kunnen.
Ook voor manlief die vaak langs de kant van de weg eet omdat hij vrachtwagenchauffeur is werkt t. Heb onlangs een bon gekocht van een van de restaurants waar hij regelmatig eet en voor hem was t voor herhaling vatbaar. Het zijn aanbiedingen voor restaurants, maar ook doet bij ons in de buurt een slager mee of je kan een dagje wellness doen met korting. Ben er persoonlijk behoorlijk enthousiast over.Onderstaand de verwijzing naar de website van


Door je aan te melden via deze link kan ik als voldoende mensen zich aanmelden een keer gratis uit eten.

donderdag 23 februari 2017

Heerlijk gekringloopt

Eergisteren had ik met mijn moeder afgesproken om een dag te gaan kringlopen. Heerlijk vind ik dat. We zouden een eindje uit de buurt gaan. Oudste dochter wilde liever bij opa blijven en jongste dochter ging mee. (Bij elke kring is er een hoek met speelgoed en negen van de tien keer staat er wel een klein autootje waarmee ze naast ons door de winkel gaat. Een rollator voor
Oma waar ze op mag zitten voldoet ook😂. We reden dus weg met t plan om een eind te gaan rijden toen mijn moeder ineens aangaf we kunnen hier ook even kijken, Haha uiteindelijk kwamen we niet verder.Deze keer kocht ik een plasemmertje met deksel voor op de camping, een stang met haken om dingen op te hangen in de voortent, een tupperwarebak met grijze deksel, (grijs is t thema vd caravan)vandaar dat ie mee moest. Schoenen met een klein hakje voor oudste dochter wilde ze al zo lang en deze waren door iemand in een rolstoel gedragen want splinternieuw er stonden wel 20 paar maar veel degelijke. Knutselpakket om kaarten te maken. En twee leuke bladen Brocante en dat allemaal voor tien euro. Dat geld was ik anders wellicht aan diesel kwijt geweest. Ik merk wel dat veel kringlopen hun prijzen behoorlijk hebben aangepast  deze is nog goed betaalbaar en heeft vaak nieuw aanbod. We hebben na deze kringloop thuis gegeten en zijn smiddags nog even bij een kringloop 5 km verder gereden. Hier kocht ik een smeedijzeren wandrek waar je drie potten in kan zetten voor drie euro. Denk dat ik daar kruiden in ga zetten iets wat ook redelijk zonder water kan aangezien we natuurlijk veel op  de camping zullen zijn. Hou jij ook van kringlopen en wat koop je er zoal?

maandag 13 februari 2017

Bericht van de bank

Kreeg een brief van de bank ze hebben de 500 euro die ik extra afloste weer verwerkt. Heerlijk per 1 maart wordt er nu 1105,94 euro afgeschreven, das weer 1,42 euro minder dan de afgelopen maanden. Nog 77484,37 euro te gaan (aflosvrij deel) dat scheel
Me dan nog 162,61 per maand. Het spaargedeelte blijft staan op 200.000 euro. Ik kies ervoor om eerst het aflosvrije deel weg te werken en daarna kan ik dan evt de looptijd nog iets inkorten van t spaargedeelte. 
Helaas dit weekend was er geen belangstelling voor de zaken die ik op FB verkoopgroepen zette dus volgend weekend maar wat extra erop proberen te zetten.
Wel ruimden man en ik de berging bij de wasmachine op. Een klus waar ik vreselijk tegenop zag maar die we samen in anderhalf uur klaarden en ons allebei een tevreden gevoel opleverde. Elke dag een kastje komt weinig van terecht maar zo lang als ik af en toe wat aanpak ben ik ook tevreden.

maandag 6 februari 2017

Hoe leuk is dit?

Deze foto moest ik wel bewaren super leuk idee voor t eerste verjaardagsfeestje van mijn jongste dochter als ze straks naar school mag. Spelletjes erom heen bedenken en hop hop paardje op een draf.

Dat smaakt naar meer

Vandaag twee dingen verkocht. Yes een buggy voor drie euro, deze had ik zelf ook tweedehands gekocht voor 5 euro dus vind ik dat ik t leuk heb gedaan en een badpak voor 6 euro, hier heb ik wel vier postzegels moeten plakken, maar deze heb ik ooit in bulk aangeschaft en volgens mij waren ze toen 44 cent dus das toch een winst van 4 euro. Zelf heb ik hem gekregen maar hij was dochterlief meteen te klein en de gever had aangegeven dat ik t anders in de kledingbak mocht gooien. Momenteel staat er niets meer op Mp, maar daar wil ik snel weer iets opzetten dus moet donderdag als ik thuis ben weer op zoek.
Hebben jullie enig idee wat een beetje goed loopt? 

zondag 5 februari 2017

Dagje niksen

Vandaag de hele dag lopen niksen. Nou ja op t eten klaarmaken na dan.
Zette nog wat spullen op FB voor de verkoop maar schoonzusje reageerde dat zij belang had dus niets verdiend maar wel iemand blij kunnen maken. En dan is t ook goed. Heb nog drie wassen weggedraaid bedenk ik me nu moet ze nog wel vouwen en in de kasten leggen. 
Aankomende week mag ik drie dagen werken en op donderdag heb ik smorgens en smiddags een afspraak staan dus weer een volle week. Moet dus nog ergens een gaatje vinden om de huishouding in te proppen want als ik zorg dat alles aan kant is vrijdagmorgen kan ik met de schoonmaakhulp verder met de voorjaarsschoonmaak. Toch wel lekker als je weet dat iets goed schoon is.
Misschien toch vanavond nog even de vitrage en gordijnen van t achterraam doen. Het kan maar gedaan zijn.