Het eerste half uur was ik dolgelukkig maar daarna kwamen de eerste mensen voor wie het niet zo'n feest was en kwam ik in een emotionele rollercoaster terecht.
Ik kon het dan ook niet hebben dat ik gefeliciteerd werd met mijn nieuwe functie. Wetend dat er zoveel mensen zijn die met dit nieuws de feestdagen in gaan.
Echt vreselijk.
Ben gelukkig de laatste twee weken van het jaar vrij zodat ik niet elke dag afscheid hoef te nemen van collega's die ik volgend jaar niet meer zie.
Ben nu twee dagen thuis en merk aan mijn hele lijf wat een stress het geweest is. Alles doet me zeer ik ben echt bek en bekaf. Hopelijk kan ik me dit weekend weer opladen met mijn gezin. Maar eens even kijken wat voor leuke dingen er te doen zijn.