woensdag 2 september 2015

Cadeautjes inslaan....

Ja hoor heb ze al weer zien liggen in de winkel, de kruidnoten. En nee hoor die komen er voorlopig nog even niet in. Waar ik wel zo langzamerhand mee wil beginnen is het inslaan van cadeautjes. Nu de winkels alles lekker aan het opruimen zijn ga ik lekker her en der wat meenemen. Mijn moeder bracht me op t idee die heeft al van allerlei kleinigheden in huis gehaald voor mijn meiden.
Ik moet eens even kijken wat ze dit jaar voor leuks hebben. Vorig jaar had ik volgens de moeders echt een supercadeau voor hun meiden. Had toen bij de Xenos een lollypopblik voor in de oven. Deze waren afgeprijsd naar 2 euro, daarbij gaf ik mix voor de lollypops en nog chocolade om ze mee te kunnen versieren. Al met al werd het een heel pakket en het zag er super uit en dat voor nog geen vijf euro. Dat lollypopblik alleen was oorspronkelijk 7,99 euro. 
Ik vind het leuk om ze wat te geven waardoor ze zich ook al enigszins groot voelen. Zo had ik het jaar ervoor hele mooie cadeauverpakkingen van de Kruidvaat gekocht toen ze ze in de aanbieding hadden twee halen een betalen. Ook dan heb je voor vijf euro echt een mooi cadeau.
Ik hoop dat ik dit jaar in de stad weer wat tegen het lijf loop.
Hebben jullie nog leuke ideeën voor kinderen van 9 jaar?

maandag 31 augustus 2015

Morgen toch maar weer proberen te cashen

Vandaag gewerkt en dus de aandelen even niet in de gaten gehouden. Zie ik dat vandaag mijn genfitjws gewoon 4 euro 21 per stuk meer waard zijn geworden. Op dit moment kan ik dus 530 euro cashen toch morgen maar even een verkooporder erin gooien, want binnen is binnen. Neem
Ik helaas ook mijn verlies op imtech waardoor ik per saldo even niets verdien maar wel mooi het verlies goed kan maken. 

zondag 30 augustus 2015

En nu de relaxmodus vinden

Gelukkig want examen gehaald, vandaag twee belastingaangiftes de deur uit gedaan mijn achterstallige administratie gedaan. Nu van de week t huishouden nog rechttrekken en dan helemaal happy. Moet nog concreet met mijn interieurverzorgster haha afspreken maar hoop dat ze vrijdag kan komen. Wat zal t een genot zijn als ook dat weer bij is. Mijn planken in de kledingkast begaven t ook. nog even dus al die bende moet er ook nog weer in. Wil van de weken nog even serieus naar nieuwe kleren kijken heb voor mijn gevoel namelijk niets meer om aan te trekken (ja lekker tegenstrijdig met die kastplanken ik weet t) wil gewoon een paar mooi nieuwe stelletjes

donderdag 27 augustus 2015

Examenstress

Morgen moet ik een herexamen doen. Vorige keer net gezakt een vraag teveel fout. Maar nu ik kan me niet eens herinneren dat ik hier al eens examen in heb gedaan. Kan mijn kop er niet bijhouden lees de pagina's soms vijf keer en dan kan ik nog niet zeggen wat er stond. STRESS. Ik heb het afwisselend warm en koud, heb knallende koppijn. Heb voor mezelf een planning van twee uur leren half uur eraf en dat de hele dag door. Net in het half uur eraf op de bank gelegen en direct in slaap gevallen. Gelukkig had ik wel de timer aan staan op een half uur dus werd wakker van de wekker. Ik weet echt niet hoe dit nog gied moet komen blijf maar lezen en lezen maar heb niet t idee dat t ergens opgeslagen wordt. Heb ook al dingen opgeschreven om t zo beter te laten beklijven maar dat lijkt ook niet te werken.
Baal er echt verschrikkelijk van. Het vervelende is dat ik met logisch nadenken dit keer ook niet ver kom want dat lukt me gewoon niet meer. De koek is gewoon op ik voel me leeg. Pff eerst maar een warme douche kijken of die me op kan laden en anders een uur slapen.

woensdag 26 augustus 2015

Goed nieuws voor mensen die willen aflossen bij ABN AMRO

Vanmorgen logde ik weer eens in om mijn bankzaken te bekijken en kwam erachter dat ik gewoon zelf via internet een extra aflossing kan doen tot tien% van het bedrag. Wil ik meer aflossen dan moet ik bellen. Lekker handig want gelijk getest en je kan zelfs kleinere bedragen aflossen. Je krijgt een mooi pdf met wat het dan gaat schelen per maand en met het nieuwe uitstaande bedrag. Zag er goed uit. Wat een vooruitgang.

woensdag 19 augustus 2015

Ben d'r klaar mee

Na heel lang wikken en wegen heb ik besloten om op MP een advertentie te zetten voor een schoonmaakster. Zou graag iemand willen hebben op de vrijdagmorgen omdat we dan lekker schoon en opgeruimd het weekend in kunnen gaan. Het is een grote stap voor me omdat er toch een vreemde in je huis komt maar ik kan t zelf echt allemaal niet meer bijbenen. Studie , werk, de kinderen en alles wat betreft de opvoeding en het huis ligt op mijn bord omdat man zoveel van huis af is. Ben benieuwd hoeveel lucht en ruimte ik hiermee ga krijgen. Ik wil graag beginnen met elke week, misschien dat ik op een gegeven moment voldoende heb aan eens per twee weken. 

vrijdag 14 augustus 2015

Lekker beursdagje

Ondanks dat ik vandaag echt in mijn beleving op allerlei mogelijke manieren ben tegengewerkt heb ik tot nog toe toch vandaag een mooie winst weten te behalen van een dikke 300 euro. Ik moest hiervoor klungelen met vijf verschillende laptops. Ieder met hun eigen problemen. OP een gegeven moment koos 1 latop ervoor om updates uit te gaan voeren en wat was ik hier blij mee want na de updates werkte alles in ieder geval weer naar behoren.
Ik kan nu up/to date handelen. Voordat me dit lukte moest ik het dus enigszins gokken omdat ik met vertraagde koersen werkte, toch lukte het me op een gegeven moment om weer een winst op Genfit te pakken van 300 euro. Kijk daar wordt ik weer blij van.
Waar ik niet zo blij mee was is dat ik geen realtime koers had van het aandeel Imtech. Ik had er aankooporders ingezet op 13 cent wat toen al drie cent boven de laatst bekende koers was die dus niet realtime was, maar bleef maar achter t net vissen. Hoe wrang dat ik op een gegeven moment zelfs de 24 cent zag staan. Nu kan ik er wel in en heb de eerste 45 euro verdiend. Terwijl ik nu zit te tikken hoop ik dat ik er nog wat geld bij kan pakken.

Morgen sta ik met dochterlief op de rommelmarkt. We hebben afgesproken dat het geld wat we ermee verdienen in de leuke uitjespot gaat. Ik overweeg nu zelfs om te gaan sparen voor een museumjaarkaart, er zijn tegenwoordig al zoveel leuke musea voor kinderen en ik denk dat de oudste dit al bijster interessant allemaal gaat vinden.Nou ja we zien wel eerst maar eens afwachten of we überhaupt iets verkopen morgen...