Mijn humeur is nog steeds megagoed. Ik heb ook tijdens de vakantie twee van de vijf dagen gelopen heb eerst een iPod gekocht nou ja geen echte maar wel zo'n ding waar ik muziek vanaf de laptop op kan downloaden of waar ik radio op kan luisteren kwam opeens een berichtje van de provider tegen dat ik over mijn regie heenzat. Balen want meteen 55 euro. Zonde geld. Nu zo'n ding gekocht zodat ik in ieder geval altijd lekker muziek in mijn oren heb als ik loop. Vind ik echt heerlijk. Wens jullie allemaal een fijn weekend toe.
Volg me in mijn strijd om het gedeelte van de hypotheek dat nu op aflossingsvrij staat naar beneden (0) te krijgen. Dit doe ik door mijn best te doen om mijn inkomen te vergroten, o.a geld-terug-acties, tweedehands aankopen, aandelen en advertentie inkomsten en door uitgaven te verkleinen.Wil je mij een keer een persoonlijk bericht sturen? Leuk dit kan naar geldover@outlook.com.
vrijdag 17 oktober 2014
Terug van vakantie
Ja daar zijn we weer! Las in de reacties dat iemand zich al zorgen begon te maken, heel lief maar nergens voor nodig. Heb een weekje vakantie gehad en heb t nog steeds goed. Wel zijn we een dag eerder thuis gekomen dan besproken, maar dat is normaal bij ons. 😜 Ik heb nl altijd heimwee naar huis en we hadden gisteren aangegeven dat we eind van de middag naar huis zouden gaan maar als t huisje dan eenmaal netjes is omdat je toch al aan t opruimen bent dan wil ik ook gewoon weg. Lekker de was wegwerken voordat t weekend ingaat. Hebben we ook nog een lekker opgeruimd huis dit weekend.
vrijdag 10 oktober 2014
Het gaat goehoed !
Ik zit nog steeds super in mijn vel loop minimaal vier keer per week nu vijf kilometer en de Weegschaal geeft ook bijna tien kilo minder aan dan tot een maand geleden.
Nog steeds ben ik op zoek naar een reden van het me zo goed voelen maar kan niets bedenken. Het gekke is dat alles ineens zoveel leuker is, op mijn werk maakt iedereen leuke en gezellige opmerkingen. Tijdens het lopen wordt ik echt steeds vaker begroet door mensen die ik helemaal niet ken. En ik begroet lekker terug. Aankomende week gaan we lekker een weekje weg, nog meer on te genieten dus.
zaterdag 4 oktober 2014
donderdag 2 oktober 2014
Loslaten
Ja het is even niet zo consuminderen op mijn blog, zit zo in de ik ben happy fase dat ik mijn aandacht daar nu niet zo op gericht heb. Wel ben ik in drie weken bijna 8 kilo afgevallen. Dit doordat ik ineens heel bewust eet en geen zin meer heb in troep. Mijn emotionele buien zijn weg en ik voel me echt de meest gezegende vrouw op aarde. Een man met wie ik alles kan delen, twee superlieve meiden en we zijn allemaal gezond. Manlief en ik hebben allebei een baan en momenteel ben ik ook daar helemaal happy, zoals een collega tegen me zei je loopt te stralen als een opgepoetste kerstbal. Het is weer tijd om mijn zegeningen te tellen en dat doe ik nu meerdere malen per dag. Het houdt me in de goede moed, wat heb ik een dal gehad zonder het te zien. Vind t raar dat t me overkomt, maar geniet er dubbel en dwars van.

woensdag 1 oktober 2014
vrijdag 26 september 2014
Hoe 1 opmerking mijn week maakte.
De afgelopen week in een mega positieve mood doorgebracht. Ik liep op wolken en kon de hele wereld aan. Nou ja liep loop er nog steeds op.
Vorige week stond ik bij een collega aan de desk, laten we hem maar even me Positivo noemen. Het was me nog nooit eerder opgevallen maar ik word echt blij van zijn aura. Kan t niet omschrijven maar doet me goed. Ik had t weer helemaal gehad en gaf dit dan ook aan, wel met een beetje humor om zijn energie niet te beïnvloeden en pff ineens eureka. De rest van de dag heb ik alles wat niet lukte weggelachen zoals mijn collega dat ook doet en echt ik voelde me de berg weer opkomen. Kennelijk viel t mijn collega's ook op want toen ik woensdag naar huis ging zei een collega tegen me Goodbye Sunshine. Voel me echt super en laat me niet van de wolk afknikkeren. Mocht ik dus negatief overkomen in een volgende blog mijn vraag om me even aan dit moment te herinneren.
Het gekke is dat van de week in mijn omgeving ik echt t ene slechte nieuws naar t andere kreeg. Twee bevriende stellen gaan scheiden, blijkt dat ze al een dik jaar alleen aan t vechten zijn en er niet meer uit komen. Een collega heeft een punt achter haar huwelijk gezet. Een vriendin wacht in spanning een onderzoek af.
Een ander zit echt vreselijk diep in de put en worstelt met zichzelf. Ik probeer met kleine speldenprikken te helpen. Een sms een kopje koffie samen drinken en een luisterend oor bieden. Ik hoop echt dat ze allemaal ook weer in de positieve flow terecht komen.
zondag 21 september 2014
Niet vooruit te branden
Pff eens in de zoveel tijd heb ik het. Ik kom mijn bed uit, maar ben niet vooruit te branden . Voor elke stap die ik vooruit zet heb ik t idee dat ik er tien achteruit wordt getrokken. Ik had dan ook een heel plan gisteren waar weer niets van terecht is gekomen. Van narigheid vandaag de slaapkamer gedaan om t lamlendige gevoel kwijt te raken. Had het haar nat op t hoofd liggen. De was heeft weer eens een flinke achterstand opgelopen, zo ben ik bij en zo ligt t weer torenhoog voor de machine. Nou ja als ik dat vandaag ook nog wegwerk heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag vind ik zelf😜
Abonneren op:
Posts (Atom)
-
Vandaag belde mijn broertje weer of ie mijn koffer mocht lenen. Ja natuurlijk. Hij heeft een vriendin in Zweden en waar hij eerder met de vr...
-
De titel van mijn blog Geldover doet de laatste tijd mijn blog niet echt eer aan. Ik ben aan het einde van de maand blut, sterker nog je ka...
-
Ik ben helemaal happy, heb net een hele mooie tripp trapp stoel op de kop weten te tikken voor maar 25 euro. Was al weken aan het kijken naa...

