dinsdag 20 mei 2014

Ik ga door

Bedankt voor jullie reacties en e-mailtjes. Ik heb mede dankzij jullie besloten vooralsnog door te gaan met mijn blog. Wat heb ik de afgelopen dagen gedaan? Nou het allerbelangrijkste waardoor ik het idee heb dat ik letterlijk meer lucht heb nu is dat we samen de garage en de bijkeuken hebben opgeruimd. Alles is er letterlijk uit geweest en logt nu weer op de plek waar het hoort te liggen. Elk schroefje en moertje hebben we in onze vingers gehad. Heerlijk buiten in het zonnetje zittend ondertussen. Ik hoop donderdag als ik vrij ben weer een ruimte te kunnen aanpakken. Als sleep ik alleen alles uit een ruimte, dan is het ook de verplichting om het weer netjes terug te krijgen.

donderdag 15 mei 2014

Twijfel....

Momenteel twijfel ik of ik doorga met mijn blog. Vind het leuk om dingen met jullie te delen, maar het gaat vaak over hetzelfde. Ik probeer mijn zoektocht naar manieren om meer geld te verdienen hier te etaleren en af en toe zet ik er ook wat andere zaken op. Als ik echter de reacties van de laatste tijd lees dan heb ik het idee dat mijn lezers een heel verkeerd van me krijgen. Namelijk iemand die alleen maar met geld bezig kan zijn. Ik heb getwijfeld of ik nog meer andere dingen moet gaan schrijven om zo ook andere kanten van mijn leven te laten zien, maar dat is om persoonlijke redenen soms nogal lastig. Op dit moment ben ik dus de hele dag aan het nadenken van wil ik dit nog wel? Hoe kan ik het anders aanpakken? Tot later...of misschien wel niet...

dinsdag 13 mei 2014

Hoeveel kleding heb je nodig?

Pff ik heb een kast vol met kleding en het ziet er momenteel niet uit hoe het erin ligt. Paar weken druk druk druk en dan denk ik als het maar uit het zicht is. Hierdoor sta ik nu elke morgen te zoeken naar setjes die ik nog wel leuk vind. Niet handig. Ik vind ook dat ik nodig weer nieuwe dingen moet halen, maar kan momenteel niets naar smaak en budget vinden. Ben aangewezen op een maat 54 en veel winkels kiezen dan of voor soepjurken of voor dezelfde snit als iemand met maatje 36 is mijn ervaring. Maar wees eerlijk een truitje waar een vetrol onderuit komt is niet echt charmant. Momenteel draag ik bijna elke dag zwarte kleding. Deze heb ik nl veel in stoffen die ook mooi blijven. Probeer er dan wel een kleurige broek onder te dragen maar toch. Het is bijna zomer. Merkte het ook in Italie, mooi weer en heel erg verder dan een witte broek kwam ik niet aan zomers gevoel. Wel belangrijk dus dat ik wat leuks ga vinden. Over twee weken hebben we een uitje van manlief zijn werk. Graag wil ik dan wat moois in de kast hebben liggen. Gisteren heb ik vooral op het internet artikelen gelezen over een verstoorde hormoonhuishouding. Ik merk dat het momenteel een zooitje is met mijn hormonen. Als ik lijstjes bekijk met waaraan je het kan merken dan kan ik alle vinkjes aanvinken. Merk dat ik het lastig vind om er mee naar de dokter te gaan. Overweeg zelfs een zelftest van 90 euro. Waarom ik niet er mee naar de dokter wil, ben bang dat ie me een zeur gaat vinden.... Nou wens jullie een fijne dag ik ga maar eens wat doen.Moet om half twaalf de auto in om naar het werk te gaan....Maar daarna wel lekker weer vrij voor de rest van de week.

zaterdag 10 mei 2014

Koud en uit mijn doen

Ik ben helemaal uit mijn doen. Er komt niets uit me en behalve het wegwassen van de smerige was heb ik echt nog weinig gedaan in huis.(en helaas er moet nog veel gebeuren) Heb vandaag zelfs geen werk emaakt van het Moederdagcadeautje. De fut is eruit. Kwam er net achter dat mijn maandelijkse periode een tweewekelijkse is. Getver dat ook nog. Ben net al in bad geweest om warm te worden want dat lukte me ook biet zo goed vandaag. Voel me echt K** Morgen hopelijk beter ;-(

vrijdag 9 mei 2014

We zijn weer thuis

Een dag eerder dan oorspronkelijk gepland, maar we zijn weer thuis. Vreselijk blij dat alles goed is gegaan. Zie stiekem altijd een beetje tegen het reizen op. Vannacht was het echter heel erg rustig op de weg en dus bijzonder goed te doen.niks geen narigheid gezien. Manlief was gisteren al enigszins bezig om te kijken hoe al onE spullen weer in de kofferbak moeten. En dat kin je dis beter niet doen. Krijg a la minute de kriebels en dan wil ik weg.kijk niet meer linksom of rechtsom maar wil naar huis. Zo komt het dat we gisteren om half zes van de camping af. In de auto me pas realiserend dat we echt een volle dag hebben laten liggen want dat we ook vrijdagavond weg hadden kunnen rijden. Maar ja kan me nu even met de was gaan bezig houden, want dat is er van alle bedden enzo genoeg.kleding valt gelukkig mee. Net een powernap gedaan van drie uur dus we moeten er weer tegen aan kunnen

woensdag 7 mei 2014

lastig berichten maken op de telefoon van manlief...

Toch nog even een berichtje vanuit Italie tikken. Manliefs telefoon heeft een abo waar hij ook in het buitenland gratis kan bellen en veel bytes heeft, maar ik moet zeggen dat ik het een lastig ding vindt om mee te tikken. Vanaf nu ga ik dan ook maar even niet mijn dikke vinger spelfouten meer verbetereb. Ga er maar vanuit dat jullie wel weten wat ik bedoel. De dagen vliegen hier daadwerkelijk voorbij. Morgen de laatste volle dag omdat we zaterdah lekker ons ding thuis willen kunnen doen. We gaan waarschijnlijk vrijdag rijden tegen een uur of twaalf om zo ook kidden in de nacht hopenlijk thuis weer aan te komen. We zijn vandaag naar de markt in Lazisze geweest.Daar heeft manlief zijn vertrouwde spijkerbroeken weer ingeslagen. We hebben nu tien spijkerbroeken voor 125 euri. De verkoper deed er nog een tien euri korting af omdat we er zoveel namen en we kregen twee mooie paraplu's van hem op de koop toe. Nu maar hopen dat we ze deze vakantie niet nodig zijn. :-) De limoncello is ook al weer ingeslagen, helaas deze keer niet in de aanbieding, maar voor 3,59 de fles zijn het nog steeds leuke cadeautjes om later dit jaar weg te geven. Ik heb mezelf nog weer verwend met een mooie tas, manlief zucht hoeveel van die dingen kun je hebben, en de manlief heeft een paar hele stoere enkellaarzen gekocht voor maar 25 euro. Dochterlief kochten we ook een tas, goh van wie zou zij die tik nu toch hebben? Ondertussen merk ik hier pas echt hoezeer ik verslaafd ben aan de tv en het internet en hoezeer ik bezig ben.met mogelijkheden om mijn inkomsten te vergroten. Zelfs op vakantie gaan de inkomsten via vintykids lekker door en ook heb ik de nodige enquetes weer ingevuld. Ik ben ook in mikn joofd bezig met allerlei projektjes waar ik straks kleineverdiensten uit hoop te halen. Bij gebrek aan tv heb ik veel nieuwe blogs bezocht die me ook weer leuke inzichten hebben gegeven. Kortom het is een leike week waarbij ik echt even tot mezelf kom mezelf en weet dat ik na mijn vakantie mezelf doelen moet gaan stellen en nu echt werk moet gaan maken van al mijn ideeen. Ik ga echt.proberen die gele bol in de lucht achter de auto aan mee te trekken, ik beloof t. Fijne dagen en wellicht tot zaterdag

zondag 4 mei 2014

italie

Heerlijk we zijn in Italie.Het is er heerlijk warm vandaag 27 graden.Dochter heeft al gezwommen in het ijskoude waterhier. Onze reis is zeer voorspoedig gelopen we waren hier om half twaalf en moesten maar een half uurtje op onzesleutel wachten. Hebben even lekker wat gegeten en gedronken in de tussentijd. Voor een mega broodje hamburger en een lekkere club sandwich en een tosti met alle drie wat drinken erbij betaalden we 23 euro.Vond het voor een keertje niet gek. De baby gaven we de fles en een geprakte banaan. onze oudste is vandaag flink verkleurd niet in de gatrn gehaf dat het zo hard ging dus bu ingesmeerd met after sun. morgen wordt het hier waarschijnlijk nog warmer en de hele week voorspellen ze lekker weer.Ga er volop van genieten nu.Een zonnige groet vanuit Peschiera del Garda