De crisis heeft ons niet geraakt mede doordat we altijd opletten met hoe we ons geld uitgeven. Ik moet zeggen dat ik in onze hele kring maar een persoon ken die echt nu de eindjes aan elkaar moet knopen. En nu ze dit bekend heeft gemaakt probeert iedereen haar verder te helpen. Fijn als er zo'n vangnet is.
Mijn doelen voor volgend jaar zijn proberen mijn huis te ontrommelen, hè die is volgens mij al vaker voorbij gekomen maar nog niet gelukt dus, afvallen, meer inkomen zien te krijgen waardoor we ook meer kunnen aflossen, anderen voorthelpen en veel tijd met mijn gezin doorbrengen.
Om te beginnen met meer inkomsten bied ik horloges te koop aan voor 7 euro per stuk via marktplaats, of drie voor 20 euro.
Het zijn echte leren horloges met een Quartz uurwerk, heb de kleuren wit, bruin, zwart, groen rood oranje en blauw.
Voor jullie 'very special price' haha.
5 euro verzendkosten zijn 1,20 euro.

