Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 6 oktober 2024

Even bijpraten..

Zie dat t alweer even geleden is dat ik heb geschreven. Ben nog steeds teveel in mijn hoofd bezig met wat er allemaal nog moet en mijn hele huis is nu zo ongeveer ontploft. Afgelopen dagen hebben we de voortent bij de caravan weggehaald. De week ervoor heb ik al alle boodschappen en kleding meegenomen. En als dat dan in een huis moet waar alles al voo is en je eigenlijk geen plek meer in je kasten hebt.... We moeten nu nog een keer heen om de caravan te wassen. Mijn man heeft nl jicht in zijn voet en daar ook medicijnen voor. Het afbreken ging maar na drie uur begon ie steeds moeilijker te lopen. Om te voorkomen dat alles weer opnieuw zou beginnen besloten dat we volgende keer weer verder gaan. Vandaag doe ik in huis kalm aan. Pak links en rechts wat op wat ik dan op de juiste plek leg en heb de gordijnen van de tent al aan de waslijn hangen. Heb nu een grote tas in de kamer staan waar de uitgewassen spullen in kunnen zodat we die allemaal meteen bij elkaar op zolder kunnen leggen. We hebben een hele grote tas met allerlei spullen voor de douche omdat iedereen zijn eigen tas altijd meeneemt naar de douche. Alle aangebroken verpakkingen gaan nu dus eerst op voordat we nieuwe van zolder mogen pakken. (Heb daar een hele voorraad die ik voor 25 cent per stuk heb gekocht) Qua boodschappen zit ik ook nog wel even gebakken. Er is nog meer dan genoeg in de kasten, koelkast en vriezer. Dus als ik de supermarkt in moet ga ik dat even met afgepast geld doen zodat ik alleen datgene haal wat dan echt nodig is. De kledingkasten ga ik uitzoeken zodat alleen de winterspullen erin komen te liggen. (heb momenteel zoveel dat t niet eens in de kasten past) Kortom ik heb echt meer dan dat we nodig zijn momenteel en ook meer dan goed voor ons is. Er moeten dus spullen weg. Heb van de week al wel een volle zak kleding naar de kledingcontainer weggebracht. Dan financieel. Ik merk dat ik op moet blijven letten. Waar de aandelen even leken bij te trekken en ik er zelfs over dacht om groot deel te verkopen bleek alles na twee dagen er weer heel anders uit te zien. Het is dus afwachten of t weer bijtrekt en of ik er dan voor een deel kan uitstappen. Ik heb in een aantal projektjes geinvesteerd via Invesdor en daar begin ik nu wel de vruchten van te plukken. Het geld ervoor haalde ik van de rekening waar ik eerdere besparingen op zette. En nu zie ik dus per maand of kwartaal geld terug komen wat ik dan weer opnieuw wil investeren in nieuwe er projekten die me een goed gevoel geven. Op dit moment is er 2000 euro geinvesteerd in totaal 6 projekten. Dit jaar heb ik tot nog toe al 200 euro aan rente en terugbetaling ontvangen. Elke keer die kleine plusjes op de rekening maken me blij merk ik. Daar wil ik deze maanden ook nog wat meer plusjes bij proberen te halen door wat dingen te verkopen. Vinted gaat helaas niet zo heel erg lekker heb wel veel mensen die spullen in de favorieten hebben gezet. Denk dat ik rond de 20e dingen iets goedkoper ga zetten zodat men wanneer t salaris dan binnen komt hopenlijk er aan denkt om te kopen. In combinatie met besparen door minder te kopen hoop ik de maand positief te kunnen eindigen....we gaan t zien.

Geen opmerkingen: