Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 12 mei 2024

Twee weken weg….

Gisteren thuis gekomen na twee weken op de camping te zijn geweest. Als een malle de eerste wassen weg gedraaid. Vanmorgen om half zeven er weer uit en weer verder. Wat hebben we mooie weken gehad. Vanmiddag hebben we beide moeders uitgenodigd voor een bbq in de tuin. Helaas er geen rekening mee gehouden dat die in 2 weken wel eens ontploft zou kunnen zijn. Overal hoog gras tussen de tegels. Heb vanmorgen al een container vol met groen geplukt. Morgen maar eens even flink de schoffel erbij pakken. Vandaag hou ik rekening met de zondagsrust van anderen. Dat is bij ons in t dorp nog echt een ding. De hogedrukreiniger mag morgen ook even flink brullen denk ik. Ik ben helaas wat verkouden maar hoop echt dat t niet doorzet en ik morgen dus ook de werkspier nog even aan t werk kan zetten. Hij heeft twee weken rust gehad dus zou t bijna verleren haha. Ik ben de camping nauwelijks af geweest. Jongste dochter had een klik met een andere meisje dat ook jaargast is en die heeft een halve week bij ons doorgebracht. Ze vermaakten zich prima. De oudste was thuis om te leren voor haar examens aankomende weken. Helaas houdt dit in dat t huis ook gepoetst moet worden nu want met iemand in huis ligt er nu toch overal een stoflaag op. Vandaag doen we links en rechts een slag en dan morgen maar rechttrekken. Maak er een mooie dag van. En voor de mensen die geen moeder meer hebben...sterkte en ik hoop dat je veel mooie herinneringen vandaag aan haar kan ophalen.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Het gras groeit inderdaad als kool op het moment! Als je even niet kijkt staat het meteen op kniehoogte ; )