Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 2 maart 2024

Kringloopgeluk

Afgelopen donderdag heb ik weer mijn vrijwilligerswerk bij de kringloop gedaan. Het was de laatste dag dat alle winterkleding erin hing voor een euro want vrijdag werd alles eruit gehaald en zou men de zomer erin hangen om die vanaf zaterdag te verkopen. (Vrijdag is de kledinghoek even verboden terrein omdat je anders met goed fatsoen geen kleding kan in hangen). De collega die smorgens had gewerkt zei loop nog even een rondje wellicht zie je wat voor je dochters. Nou voor de dochters ben ik niet geslaagd, maar ik viste er nog drie spijkerbroeken voor mezelf uit. Had geen zin om te passen dus zo meegenomen en aangegeven dat wat niet paste ik weer mee terug zou nemen. Blij dat dit niet nodig was en helemaal blij met de fijne broeken die ik echt nodig was omdat de oude dunner werden.

1 opmerking:

johmar zei

Mijn kringloop geluk bestond er deze keer uit dat ik er weer flink wat naar toe gebracht heb.Tegenwoordig lever ik mijn spullen in bij een kringloop voor het goede doel. Het zijn altijd mooie spulletjes en zo doe ik er wat goeds mee. Het was er door het slechte weer een tijd niet van gekomen en mijn schuur stond zo vol dat ik nog maar net mijn fiets kwijt kon, nu is er weer ruimte en dat is dus ook kringloopgeluk.