Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 13 maart 2024

Campingseizoen komt er weer aan

Aankomend weekend mogen we de caravan weer opzetten en daar heb ik echt ontzettend veel zin in. Ik hoop op een beetje lekker weer zodat ik niet koud tot op het bot raak. Ik blijf nl nog steeds een beetje in de lappenmand hangen. Heb nu prebiotica gehaald om de hoede bacterien weer op te bouwen die de antibiotica heeft vernietigd. Ook heb ik het een en ander dat mijn immuunsysteem er weer bovenop moet helpen gehaald. Sinds gisteren heb ik weer een koortslip en springen de barsten in mijn lippen. Meestal komt daar dan nog iets anders achter aan. Het is nog wel vroeg om de boel op te zetten, maar over twee drie weken hebben we Pasen. En mocht t dan mooi weer zijn dan wil ik daar ook graag van kunnen genieten. Mocht t koud zijn wn regenen dan hoeven we niet te gaan. Maar het is gewoon fijn als alles er weer staat en alles weer aan kant is. Vrijdag en zaterdag ga ik dus samen met mijn man heen opzetten en dan kijk ik of ik zondag of in de komende week nog heen kan om alles weer in de caravan zelf te soppen en in te kunnen richten. Zo niet dan komt dat hopenlijk volgend weekend wel.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Ik kan me voorstellen dat je daar zin in hebt! Fijn weekend gewenst.