Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 11 februari 2024

Oorbel is terug gevonden

Ben zo ontzettend blij. Heb mijn oorbel terug. Hij lag tussen de was in de badkamer. Mijn vermoeden is dat ik hem met t afdrogen uit mijn oor heb getrokken. Zo blij want nu kan ik gewoon vrij stofzuigen overal. Ik was er nu best huiverig voor. Ondertussen is de week me voorbij gevlogen. Donderdag mocht ik met schoonmoeder naar het ziekenhuis want die kan nu elk moment opgeroepen worden voor een nieuwe knie. Man had vrijdag en zaterdag weer vrij en we hebben een relaxed weekend gehouden. Vooral lekker in eigen huis geweest en niets moeten. Aankomende weken staan hier echt heel erg vol met verjaardagen. En daarna is t weer campingtijd. Het zal dit jaar wel wat tegenvallen nu Pasen al zo vroeg is. Dit valt nu twee weken nadat we de boel uberhaupt op mogen zetten. Das dus twee weekenden bikkelen om een beetje fatsoenlijk te kunnen zitten en dan nog de eerste weekenden in de caravan omdat de hele voortent verwarmen veel te veel stroom of gas kost. Als t zonnetje maar iets schijnt is t in de tent meteen lekker hoor maar zon weg is ook meteen kou. We hebben wel geluk dat onze caravan zo groot is dat we altijd wel een plekje hebben. Op dit moment ligt de oudste met een flinke verhoging op de bank, ze gaf gisteren al aan flink spierpijn te hebben maar nu is t vooral hoesten en keelpijn en snotteren. Ze heeft bijna de hele middag al op de bank liggen slapen. En ligt echt muis en muisstil de hele tijd. Hoop dat ze vannacht ook nog kan slapen. Ga nog even een lijstje maken met wat ik van de week allemaal wil gaan aanpakken in huis....

Geen opmerkingen: