Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 5 februari 2024

Geen bezoekje aan de huisarts

Vanmorgen belde ik de assistente voor de afspraak bij de huisarts. Ik belde om 8.15 uur en had 12 wachtenden voor me. Het grote aftellen kon beginnen. En ja hoor na ong 10 minuten had ik haar aan de lijn. Ik legde het probleem voor en ook wat ik zelf dacht. Het werd een beetje heen en weer tussen wel of niet langskomen. Uiteindelijk mocht ik een foto in de app sturen en zou zij dat samen met mijn verhaal dan naar de dokter sturen. Ik gaf haar aan dat ik mijn verhaal dan wel mee stuurde maar dat mocht dan weer niet het mocht alleen een kale foto met mijn naam en geboortedatum zijn. En net 11.15 uur ben ik teruggebeld. Inderdaad krentenbaard. Ik krijg een zalf voorgeschreven moet heel goed mijn best doen ervan af te blijven en mijn badhanddoek en washandje uit de buurt van anderen houden. Nou alles zit momenteel al in de kookwas dus dat komt vast goed. Ook mijn beddengoed zit in de was. Die trok ik er vanochtend af op zoek naar mijn gouden oorbel die ik ineens vanmorgen miste. We zijn zaterdag nauwelijks buiten geweest en gisteren al helemaal niet dus hij moet ergens in huis aanwezig zijn denk ik. Blijf dus zoeken vandaag.

3 opmerkingen:

Mevrouw Niekje zei

Zo'n consult dmv een foto is nieuw voor mij. Zou er zelf wel blij mee zijn, scheelt heen en weer fietsen en wachten en eerder van mijn werk wegmoeten, of later op mijn werk komen. Fijn dat je weet wat het is en zalf hebt, beterschap!
Die oorbel komt nog wel tevoorschijn, op een moment dat je er niet meer aan denkt!

Lot zei

en de heilige Anthonius oproepen om je oorbel te laten opduiken op een plek die je niet verwacht

nicole orriens zei

Wel fijn dat het via de app met een foto kon!