Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 25 januari 2024

Het lijkt iets beter te gaan

Hehe vanmorgen eindelijk opgestaan en al een keer de trap op en neer zonder dat ik op mijn benen stond te draaien. Dan meteen nog maar een test, want dan ook gelijk het beddengoed in de was. Weet niet hoe dat bij jullie werkt maar als ik ziek ben geweest wil ik altijd zodra ik me enigszins beter voel meteen de hele slaapkamer weer fris en fruitig. Open die ramen, flink doorluchten en vanavond lekker in een schoon fris bed. Helemaal fijn dat mijn man vanavond ook weer weekend heeft en we er dus met zijn tweeen van mogen genieten. De afgelopen week is er echt alleen t hoognodige gebeurd en dus loop ik achter met t huishouden en t opruimen dus wil ik vandaag nog een flinke slag slaan. Heb al een viilniszak vol kleding voor de kledingcontainer en er staan nog aardig wat lege flessen. Die gooi ik straks in de auto. Als ik man dan ga ophalen dan kan dat meteen mee want bij de plek waar die de vrachtwagen neerzet staan die containers ook. Weer een klein beetje ballast uit mijn huis en iit mijn hoofd. Spullen die ik nooit meer in de hand hoef te hebben. De spaarrekening groeide ondertussen al lekker door naar 1987 euro. Weer wat geld verdiend met Genfit en ik verkocht wat op Vinted. Ook lekker meegenomen. Zou t nog lukken voor einde van de maand op de 2000 euro te komen?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zou je het niet eens eventjes wat rustiger aan doen? Ziek lekker uit joh. Je gewone huishouden, boekje, kopje thee. Die rommel ligt er al langer en kan nog wel een dag blijven liggen toch?
Fijn dat je je beter voelt.
Merel

nicole orriens zei

Fijn dat het weer wat beter gaat! Ik las in de krant dat het officieel griepseizoen is.