Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 30 januari 2024

Fijn weekend gehad

Heb een heerlijk weekend gehad. Man en ik besloten te gaan lunchen bij van der Valk in Zwolle. Ze hebben daar een lopend buffet wat echt een mega aanrader is. Heerlijk even salen er uit en zo genieten. We kregen er een instant vakantiegevoel bij. Verder zijn we nog naar Duitsland geweest want we kwamen er vrijdagavond achter dat de kids de kasten zo geplunderd hebben dat we op allerlei dingen misgrepen. We besloten dus vroeg in de ochtend die kant op te gaan. Op de terugweg zijn we nog langs een oom en tante gereden. Dat moest al zo lang en elke keer maakten we er de tijd niet voor. Nu was t ook net onder de middag maar we hebben gebeld of t uitkwam en t was prima. Dit kon dus ook lekker van t to do lijstje af. Zondag ben ik met mijn schoonzus op pad geweest en kon ik even weg zonder dat er om mijn aandacht gevraagd werd. Even opladen dus. Gisteren ben ik met schoonmoeder naar t ziekenhuis geweest die krijgt een nieuwe knie en daar zijn we dus even mee onder de pannen. Op de valreep pakte ik gisteren om 17 uur weer 90 euro op de aandelen. En de spaarrekening staat nu al op 2147 euro. Zo blij mee. De afloskriebel is er nog steeds, maar ben nog steeds aan t afkicken omdat ik wil kijken of er iets anders op t pad komt waarin we wellicht beter kunnen investeren. Vandaag ga ik verder met t huis opruimen want loop zo vreselijk achter. Heb t eten voor vandaag al allemaal klaarstaan gelukkig dus daar zijn we dan weer zo klaar mee. (En de bijbehorende afwas is dan ook al lekker gedaan)

Geen opmerkingen: