Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 16 januari 2024

Dagje Duitsland

Wordt zo opgehaald want ga weer met schoonzus een dagje boodschappen doen in Duitsland. Ontzettend veel zin in. Het is altijd erg gezellig en voor de portemonnee ook nog eens erg gunstig. Waarschijnlijk is dit de laatste keer voordat we de caravan weer op de camping in Duitsland hebben staan want t seizoen begint alweer op 15 maart. En daar heb ik ontzettend veel zin in. Heb mijn spaarsaldo gisteren weer bijgewerkt want zag dat ik helemaal vergeten was 6 euro uit mijn VInted portemonnee te halen. Moet morgen even een ander pakje wegbrangen wat me dan nog weer 7,50 euro oplevert. Zo fijn. Gisteren kreeg man t laatste salaris van 2023 op de rekening gestort. Dit waren overuren en andere verrekeningen. Was nog een heel bedrag. Fijn dat nu met een week t eerste geld over 2024 alweer onze kant op komt. Nou zo eerst maar eens kijken waar we een gedeelte van t geld voor gaan gebruiken. Schoonzus haalt me bij huis op dus dat is helemaal luxe. Voel me een prinsesje....

Geen opmerkingen: