Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 8 juni 2023

Superleuk avondje uit gehad

Waar ik dus echt van kan balen is dat een avondje theater met t gezin tegenwoordig echt zo een dikke 150 euro moet kosten. En dan heb je nog niet eens gek gedaan. Zelf gingen mijn ouders nooit met me naar een theatervoorstelling en kwam ik er voor t eerst mee in aanraking op school toen we een bonte avond hadden met allerlei leuke stukjes die door de leerlingen en de leraren werden voorgedragen. Ik vond dit echt de avond van t jaar. Toen we net verkering hadden nam mijn man me een weekend mee en gingen we naar Miss Saigon. Schot in de roos wat mij betreft. Via de postcodeloterij ben ik ook wel naar t theater geweest voor een leuke prijs. Vanavond was er een uitvoering van de school van mijn dochter (dezelfde school waar ik dis 27 jaar terug op zat) Voor 18 euro waren we met zijn allen binnen. We hebben t echt superleuk gehad en ook dochter van 9 vond het leuk. Wellicht dat er wel meer van dit soort leuke voorstellingen voor weinig te bezoeken zijn. Moet dat toch eens beter uitzoeken. Aankomend weekend zag ik iets in Velp waar he gratis heen kon alleen van tevoren miest je je aanmelden. Hier kwam ik via INstagram achter.. Weten jullie nog manieren om goedkoop leuke voorstellingen te kunnen zien?

2 opmerkingen:

Lot zei

Met de VIP kaart die je bij de vriendenloterij krijgt kan je vaak wel wat goedkoper tickets kopen en musea bezoeken. Soms gratis, soms maar voor 1 persoon of met korting. Tot nu toe heb ik alleen museum bezoek ermee gedaan. Theater ben ik wel aan het kijken of iets uitkomt.
Vroeger , en dan heb ik het over de jaren 60-70 ging ik met mijn ouders veel naar theater in Amsterdam, maar toen hoefde je ook niet maanden van tevoren te reserveren. Mijn moeder liep naar het theater en kocht de kaartjes, Leidseplein en Carré lagen op loopafstand.
Ook met verjaardagen en andere vieringen gingen met de hele familie bv Snip & Snap revue als die naam je nog wat zegt.
De 40 jaar daarna in Den Haag been ik ook naar veel voorstellingen geweest en kon je ook nog redelijk makkelijk aan kaarten komen en niet zo duur als nu

orriens nicole zei

Wat een leuke vondst zo'n uitje via Instagram!