Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 1 april 2023

De hypotheek weer naar beneden

Vandaag de hypotheek weer bijgewerkt. Heerlijk afgelopen maand toch weer 750 euro afgelost. Eigenlijk loop ik deze maand dus al 250 euro voor. Het automatisch overboeken van besparingen naar de aflosrekening gaat door en zo los ik gedurende de maand eigenlijk elke keer weer wat meer af. Heerlijk als t zo blijft werken als dat t nu doet. Nog even de energierekening in de gaten blijven houden daar ze nog steeds denken dat ik bij zal moeten betalen. Heb nog tot en met augustus om in te lopen en dat is volgens mij moet het dan ook lukken. Verder heb ik de kledingkast van de jongste afgelopen weken goed weten te vullen met kleren van de kringloop. Ze is er erg blij mee nog wat kleurige shirtjes en ze is klaar. De oudste heeft voldoende kleding in de kast. Is denk ik iets dunner dan vorig jaar dus zou haar kleren nog prima moeten passen. Aankomende week gaat ze met haar school naar Londen en dat is het momebt dat ik haar slaapkamer wil gaan sausen. Het lijkt me super als ze straks lekker alles weer fris heeft. Afhankelijk van t weer gaan we ook nog kijken of we op de camping aan de slag kunnen dus heb wel een pittige week voor de boeg. Maar ach daar komt vast wel weer een wat rustigere periode achteraan. Ga nu nog even door met de was want hoewel alles aan kant was lag t bad vol toen ik vroeg aan de oudste om haar kamer op te ruimen.... Tja kan niet alles hebben

Geen opmerkingen: