Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 27 januari 2022

De weken vliegen me voorbij

Echt de weken vliegen me voorbij. En niet omdat ik nu zo druk ben. Of misschien wel. IK ben zo druk in mijn hoofd dat er niets meer uit mijn vingers komt. Door de drukte in mijn hoofd komt er van slapen momenteel weinig. Twee uurtjes per nacht is de max. En helaas komt dat mijn gezondheid niet ten goede en heb ik over mijn hele lijf daardoor last van eczeem. Door dat eczeem voel ik me overdag niet al te best en lig ik soms te rillen op de bank. Dan neem ik een tablet in waar ik me vervolgens half dronken van ga voelen. En dan voel ik me helemaal beroerd. De meiden zijn superlief voor me. Ik kan niet anders zeggen. Alle dagen lijken erg hetzelfde. Ik kom dan ook weinig uit huis. De kou buiten doet zeer en lukt een reactie uit. In het weekend als mijn man er ook is gaan we heel af en toe oo visite en dan altijd bij naaste familie. Hoe is dat bij jullie vliegen de weken bij jullie ook zo hard voorbij?

2 opmerkingen:

Nicole Orriëns zei

Wat vervelend dat je zo weinig kunt slapen. Daar wordt alles ook altijd moeilijker en zwaarder van vind ik...

Mevrouw Niekje zei

Ja hoor hier ook. En wat erger is: de weekenden vliegen daarmee ook zo snel voorbij! Het leven gaat sneller als je ouder wordt, Douwe Draaisma heeft hier zelfs een boek over geschreven. Is interessant en legt goed uit waarom je dit zo ervaart. Wel vervelend dat je zo'n last hebt en slecht slaapt en zo in een vervelend cirkeltje komt. Hoop dat je je snel beter voelt! x