Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 19 november 2018

En ik verkocht nog een speelgoedbankje

Vandaag verkocht ik nog een klein speelgoedbankje. Toch weer 15 euro in de knip. Op de rekening alweer 48,85 euro. De marktplaatsadvertenties lopen er momenteel allemaal uit dus moet weer de zolder op om te kijken wat er nu nog op gezet en aangeboden kan gaan worden. Misschien dat ik er morgen wat tijd voor kan maken. Heb vanmiddag de halve middag op de bank geslapen. Vannacht was het weer niet echt gelukt. Ik heb zo’n spierpijn in mijn hele lijf dat ik er gewoon wakker van werd. En echt heb weinig bijzonders gedaan. Wijt het zelf aan het feit dat ik weer moeite heb met mezelf opladen. Probeer dus nu de was bij te houden en de kids van eten te voorzien. Gisteren had ik ons bed verschoond, vandaag die van de jongste en haar slaapkamer gedaan. Vervolgens is het echt klaar. Dus morgen weer een dag. Kijken we even welk wasje we nu er weer in kunnen gooien. Heb voor morgen hachee opstaan. De jongste heeft nog hutspot en de oudste nasi. Was vandaag nl ook nog zo lief om naar wens van mijn meiden te koken. Morgen dus hachee voor ons en denk dat ik zwager en schone zuster ook een halve pan breng. Heeft mijn zwager het ook eens lekker makkelijk.

Geen opmerkingen: