Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 20 november 2018

Waarom ik op mijn 41e lid word van de ouderenbond..

Het afgelopen jaar verviel de collectiviteitskorting van mijn werkgever, omdat ik uit dienst trad. Helaas pindakaas. Schrok deze week enorm van de premies die we volgend jaar weer met vier personen moeten gaan betalen. En dus op zoek naar korting...ik heb even onze woonplaats in getoetst en daar sprong al het eea in beeld. Waaronder de ouderenbond. Als ik daar lid van word kost het me 38 euro op jaarbasis en het scheelt me in de kosten meer dan 300 euro. Je kan landelijk lid worden maar ook plaatselijk. Ik kies voor plaatselijk daar ik dan ook de ouderen in onze woonplaats steun. Wellicht ben ik bij andere zorgverzekeraars wel voordeliger uit maar ben tevreden over Zilveren Kruis. Het enige waar ik nu nog over twijfel is onze tandartsverzekering. Heb weleens gehoord dat dit 150 euro premie kost en de kans is dan dat je voor 250 euro verzekerd bent. Misschien kan ik dan beter het risico voor onszelf nemen. Of is het met twee kids weer beter om het zo te houden omdat zij volgens mij dezelfde dekking als de ouders hebben?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Tandheelkundige zorg tot 18 jaar zit in de basisverzekering en is voor kinderen gratis.

Nicole zei

Alleen een beugel niet, soms zelfs een jaar wachttijd.

Anoniem zei

Ik ben ook bij zilverenkruis verzekerd en de aanvullende tandarts verzekering is in verschillende gradaties mee te verzekeren tegen wat ik vind een redelijke premie.Vroeger was ik niet alleen bang voor de tandarts maar ook voor z'n rekeningen , nu niet meer.

knutselria zei

Bij once ouderenbond Kuhn he pas loud worden vanaf 55 jaar

ConsuminderMania zei

Kijk eens naar dsw, hier zit de aanvullende verzekering en tandartsverzekering tandartscerzekering 1 bedrag, zeer aantrekkelijke premie