Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 23 oktober 2018

Zo gaat ie goed zo gaat ie beter

Vandaag ging ik een dagje naar de dierentuin met mijn moeder en de kids. We reden naar Nordhorn en hebben daar in twee uur de hele dierentuin door gelopen. Normaal doen we daar echt heel wat langer over maar wat was het guur en koud vandaag. Toen het erbij begon te miezeren waren we het snel zat en met ons heel veel bezoekers, want iedereen liep snel richting de uitgang. Door het koude weer dachten de dieren ook we blijven in t hol want er waren bedroevend dieren die zich lieten zien. We hebben nog even aan mijn moeder de nieuwe caravan laten zien en zijn lekker uit eten geweest. Dit nadat ik trouwens even shampoo heb in geslagen voor een aantal maanden voor 55 cent de fles. Alles was schoon op kwam ik deze week achter. Het eten en drinken kostte ons 27,50 euro. Best een uitgave maar heb er dubbel en dwars van genoten en de meiden en mijn moeder niet minder. Terwijl we zaten te eten wierp ik een blik op de aandelen en zag alweer allemaal rode cijfers. Al weken lang helaas. Wierp nog een blik hoeveel alles gedaald was en zag tot mijn verbazing toch dat mijn saldo was toegenomen. Ik keek t lijstje nog eens na en zag ineens innate pharma met een 35% ofzo in de plus. Snel keek ik wat de winst bij verkoop zou zijn dit bleek 524 euro. Kcheng gelijk verkocht. Mooi bedrag op de schuld inlossen en straks ook automatisch elke maand een euro minder per maand aan rente betalen. Dat is toch wel erg lekker. Ik ga zo vast het saldo aanpassen op de blog en morgen gaat al het geld van de spaar weer lekker naar de hypotheek toe. weg Ook het automatische bedrag dat elke maand naar de spaarrekening gaat gaat dan volgende maand aangepast worden. Sneeuwbaleffect toepassen. Er was vandaag nog iemand die belang had bij een rek voorop de fiets, helaas was die nu in mijn woonplaats en ik niet maar kwam misschien van de week nog aan. Heb aangegeven het rek buiten te zullen zetten, zodat mocht ik er niet zijn hij gepakt kan worden en het geld in de brievenbus gestopt kan worden. Morgen doen we weer een ronde door schuur en huis om te kijken wat er nog meer uit mag. Het zet immers echt wel zoden aan de dijk om er mee bezig te zijn blijkt.

2 opmerkingen:

anja zei

Mooi, de winst op je aandelen, en je verkopen op MP. Had je de toegangskaarten met korting kunnen kopen? En "moest" je ze nu besteden? Want met de weersvoorspelling had je kunnen verwachten dat het een kort bezoek zou worden. Zelf bezochten wij gisteren een dierentuin, open van 10 tot 17 uur, en we hebben de volle 7 uren genoten, met prima weer.
Wat me ook opvalt, is dat je shampoo inslaat want dat is maar 55 cent per fles, en vervolgens 27,50 aan eten en drinken uitgeeft. Had je niet wat lekkere broodjes en drinken van thuis kunnen meenemen? Daarmee zou je toch al gauw 20 euro hebben bespaard. Die dan weer naar de spaar had gekund.
Ik bedoel het absoluut niet onaardig, dat is het nadeel van schrijven, dat je geen toon kunt horen, ik probeer gewoon met je mee te denken, waar heb je misschien nog niet aan gedacht en kun je nog wel op besparen.

geldover zei

Heb er wel aan gedacht hoor en toch de weloverwogen keuze gemaakt. We zijn naar Nordhorn geweest, daar zijn de kaartjes niet zo duur en t parkeren is er gratis. Toen we er eenmaal liepen had ik iets van kan hier blijven hangen terwijl iedereen het zat is of kan de rest van de middag nog leuke dingen elders doen