Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 26 oktober 2018

Nog meer verkopen

Gisteren en vandaag nog twee dingen verkocht via MP wat me nog eens 25 euro opleverde. Morgen gaan we het beddengoed wassen zodra we uit bed komen en ik hoop het dan s avonds weer droog op bed te krijgen zonder de droger te gebruiken. Als me dit lukt maak ik weer twee euro over van de betaalrekening. Helaas moet mijn man morgen werken. Als de jongste minder dan vandaag hoest gaat zij met hem mee op de vrachtwagen. Vindt ze superleuk. Zelf wil ik dan lekker boven aan de gang met schoonmaken en opruimen. Ook wil ik kijken of ik de tuindstoelen niet alsnog in de schuur kan krijgen. Morgen even wat brood ophalen bij de winkel verder verwacht ik niet zoveel nodig te zijn en doen we het met wat we in huis hebben. Helaas is bij ons momenteel de Lidl in verbouwing. Ik had ze gebeld om te vragen wanneer ze weer open gingen. De dame die me moest helpen zette me steeds in de wacht zonder het even netjes te melden en ik had al aangegeven dat de winkel aan het verbouwen was en ik dus op zoek waa naar welke dag ze weer open gingen toen ze me aangaf Oh mevrouw ik bel wel even met de winkel....en weer stond ik in de wacht. Na 15 minuten heb ik het opgegeven en de verbinding vernomen want ze kwam gewoon niet meer terug. Vond het echt een tenenkrommende manier en vond dat ik hier best even een mail aan kon wagen. Want eerst kon ze de woonplaats niet vinden, ze vroeg me naar de straatnaam en ook toen werd ik halverwege al in de wacht gezet. Toen ze terugkwam kon ze hem nog niet vinden en gaf ik haar ook nog de postcode. Oh ja mw ik heb hem ik ga bellen....Dat heeft.....en weg was ze....geen zin. Ik kreeg vanmorgen een mail terug met het verzoek of ze mijn adres mochten omdat ze me iets ter compensatie wilden aanbieden. Ben benieuwd. Voel me in ieder geval wel serieus genomen. Klaag jij als de dienstverlening echt heel slecht is?

4 opmerkingen:

anja zei

Gelukkig maak ik dat zelden mee, maar onlangs wel een mail gestuurd naar Wildlands in Emmen, omdat we onze lunch-vouchers (waarvoor we betaald hadden toen we de tickets kochten) niet konden gebruiken. Was bedoeld als tip, let er even op dat dit mis gaat, en tot mijn verbazing ontving ik vervolgens 2 entreekaarten + gratis lunch! Super attent van ze!

geldover zei

Das inderdaad heel attent en leuk dat je er nu nog een dag heen kan om te genieten.

Anoniem zei

Vandaag is de lIdl open!!!!!!!

geldover zei

Ja en hij is mooi geworden ben er erg blij mee.