Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 30 oktober 2018

Dit is het resultaat van de maand oktober. In totaal loste ik 1315 euro af. Hier zit ook geld van onze spaarrekening bij en is dus niet geheel van onze verkopen op marktplaats en winst uit de aandelen. Heb besloten om hiermee deze maand af te sluiten en dan volgende maand weer verder te kijken. Besef me maar al te goed dat dot wel een heel lekker begin is en het volgende maand naar alle waarschijnlijkheid niet zo’n groot bedrag zal zijn, maar dat maakt niets uit. Het is net als bij de verkopen elke euro is er een.

7 opmerkingen:

Op naar een koophuis zei

Prachtig resultaat!

Anja zei

Fijn hoor, een goed begin

Gera zei

Misschien vind je het leuk mijn website te delen in de sitebar bij de andere blogs die je volgt? https://www.minimalismeineengezin.nl/

Anoniem zei

Eigenlijk ie ik niks anders dan paars gele en witte vakken op ruitjespapier.
Maar goed, ik begrijp dat je blij bent. Fijn zo. Yeah!

geldover zei

Elk vol groot getekend vierkant vlak is 100 euro.de kleine ruitjes zijn een euro stuk.

Anoniem zei

Mooi resultaat! LZV

nicole orriens zei

Wat handig met die kleurtjes. Zo wordt het goed inzichtelijk!