Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 21 oktober 2018

50 euro bespaard.

De kinderen wilden vrijdag liever wachten totdat papa ook mee kon naar t zwembad en dus gingen we vandaag. Het zwembad was maar vier uur open en dus had ik het idee dat we tijd tekort zouden komen. Dit bleek niet zo te zijn. We waren er om klokslag 12 uur toen het zwembad open ging en om half drie wilden we allemaal weer graag naar huis. Het was te druk in het zwembad en op de kant vonden we het koud. We rijden normaal ook bijna een uur naar een zwembad waar t wel subtropisch op de kant is dus dit hadden we kunnen verwachten. We hadden gelukkig via een leuke aanbieding de kaartjes nu dus vond het niet echt zonde van het geld. Wel had ik samen met mijn man het erover gehad dat we wellicht nog met zijn vieren uit eten konden gaan. Gelukkig kwam ik in t zwembad weer bij zinnen want tijdens de zoektocht naar een restaurant kwam ik erachter dat dit toch gauw op een kleine 100 euro uit zou komen. Dus besloten we Chinees te halen voor 25 euro heb ik dan voor drie dagen genoeg en de kinderen wilden liever patat dat bestelde ik zonder saus bij de snackbar. (Note to myself, nieuw frituurvet halen) ik sneed bij thuiskomst snel een ui en pakte de saus wat me toch ook een dikke euro scheelde. Kids blij en man en ik blij, we keken nog even samen naar een film via Netflix heerlijk. Ik maak zo eerst nog de 50 euro over die ik bespaard heb

Geen opmerkingen: