Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 27 april 2015

Weinig gekocht op de vrijmarkt

Vanmorgen al vroeg tegen een uur of half negen met mijn gezin over de vrijmarkt gelopen. Ben
Nog nooit met zo weinig terug gekomen.
Ik had op mijn wensenlijst een zwart koffiezetapparaat en een zwarte waterkoker. Voor dat eerste ben ik geslaagd voor de mooie prijs van vijf euro. Het is er 1 met direct een thermoskan eronder. Heb hem net schoongemaakt en hij wordt kokend heet.
Verder is dochterlief op zoek naar rolschaatsen rollerskates te kust en te keur, maar aangezien ze net zulke zwakke banden heeft als haar moeder lukt dat niet. Ik vond een paar rolschaatsen voor 1 euro, maat 35. Aangezien ze zelf net met een vriendinnetje op een springkussen aan t spelen was durfde ik de gok wel te wagen voor dit bedrag. Ze zijn helaas wat aan de kleine kant. Wordt dus verder zoeken..
We waren om elf uur thuis, net voordat je werkelijk over de koppen kon lopen.
We hebben lekker kalm aan gedaan, manlief heeft lekker een patatje voor ons gebakken is nu met de jongste een rondje aan t fietsen. En ik ik ga eens even het huis aan kant maken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Soms zijn de rolschaatsen aan de onderkant wat te verstellen, en kun je ze een maatje groter of kleiner maken.

Siebrie