Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 1 april 2015

100 euro winst gepakt vandaag

Het was spannend vanmorgen het aandeel Genfit zakte weer weg naar 30 euro. Ik had wat moeilijkheden met inloggen en toen ik zat dat er een stijgende lijn begon in te komen besloot ik om toch weer geld van de spaarrekening over te hevelen en nog een keer 100 stuks aan te kopen. Eerst dacht ik dat ik 200 euro winst wilde halen, later besloot ik dat 100 euro ook een mooi bedrag zou zijn en plaatste direct een verkooporder. Nou en dat is dus gelukt.
Ze zijn verkocht. Ik heb dus vandaag 100 euro winst gemaakt. Moet op de andere nog 300 euro verlies goedmaken maar heb nu toch een tevreden gevoel omdat ik in ieder geval iets verdiend heb. Heb er weer een nieuwe aankooporder op een lager punt in gezet. Wie weet lukt hetzelfde kunstje nog een keer. Maar voor nu ben ik er al erg blij mee.
Gisteren even de spaarsaldi en beleggingsaldi bij elkaar opgeteld en hoe ik het doe weet ik niet maar ik sta nog een kleine 10.000 euro van mijn doel van dit jaar af. Het doel is om de auto,  dit jaar alsnog terug te sparen op de rekening.

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd! Dat is een fijn bedrag vind ik!