Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 6 augustus 2013

Heerlijk dit weer..............

Heerlijk uitgeslapen vanmorgen tot 9.00 uur. Dochterlief is gisteren bij opa en oma blijven logeren. Man kwam thuis en deelde mee dat hij vanaf volgende week meer in de buurt zal komen te rijden. Geeft weer een stukje rust. Hij had ook al het fototoestel van t weekend opgeladen. Dus dat is ook iets waar we ons niet meer druk over hoeven te maken.(wist ik niet en gaf aan dat we dat nog even moesten doen) Ik ben vanmorgen eerst naar de supermarkt gereden. Manlief had gisteravond al het brood opgemaakt en ik viel zowat van mijn graadje. Dus lekker rustig aan ontbeten. Ik heb de tuin water gegeven met het water dat vannacht in de regenton is gevallen. De tuin kan wel wat extra gebruiken nu. Verder heb ik lekker lui op de bank gelegen. Zal zo eens de stofzuiger door het huis heen gaan trekken en de laatste was weg strijken dan is het maar weer gedaan. OOk heb ik nog twee kratten staan die nog in de kasten gelegd moeten worden. Er moet nodig een doek over de tafel heen gehaald worden, maar ook dat is natuurlijk zo gedaan. Verder doen we lekker kalm aan en tanken we mooi even bij. Merk dat mijn lichaam echt behoefte heeft aan rust. Vanavond mag ik naar de verloskundige toe ga ervan uit dat alles ok is, voel het nl. erg bewegen de hele dag door en 's avonds kan ik bijna letterlijk een voetje pakken.

2 opmerkingen:

Maia- Weg naar Zelfvoorziening zei

Ik denk dat je het verdient om rustig aan te doen. Al dat stofzuigen en strijken, pff. Geniet en neem wat rust :)

Henriette zei

Succes met de laatste loodjes van je zwangerschap.