Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 10 juli 2013

Afgekoeld....

Het is hier heerlijk koel momenteel en daar ga ik maar gebruik van maken. Even lekker alles weer aan kant maken en de was doen. Dochterlief wees me er net op dat de hele keukenvloer vol met mieren zit. Maar even een lokdoosje binnen en buiten neerzetten en dus ook de vloer eens even flink schoonmaken. Die beestjes moeten er weer uit. Vannacht heeft dochter bij me in bed gelegen in de hoop dat ze vanmorgen langer doorsliep. Nou ze heeft 6 uur gehaald en daarna was het echt gebeurd. Waar ik gisteren wel enorm om heb moeten lachen is dat ze weer zwembewegingen in haar slaap aan het maken was. Ze deed gisteren op haar manier de hele dag een zeemeermin na, maar deed dat 's avonds dus ook in bed. Alles van het nachtkastje afgehaald, want daar maaide ze elke keer met de armen overheen.:-) Misschien dat we vanmiddag nog even met zijn beiden naar apenheul toegaan. We hebben jaarkaarten, maar zijn nog helemaal niet geweest dit jaar. Als het droog is is het wel het weer ervoor. Gistermorgen heb ik de kast van dochterlief weer eens flink uitgemest, de derde keer dit jaar. We geven de kleding altijd door aan een ander nichtje. Denk dat ik nu een paar duurdere stukken toch eerst op marktplaats probeer te verkopen. Deze heb ik zelf op de rommelmarkt gekocht, dus als ik ze kan verkopen zal ik er in ieder geval niets voor betaald hebben. :-) Volgend jaar moet ze zelf weer allemaal nieuwe shirts en rokjes hebben, (broeken draagt mw toch niet graag) en ik kan het geld dat ik ervoor krijg dan mooi daarvoor gebruiken. Merk dat maat 140 lastig is om op de rommelmarkt te krijgen. Dus zal er wel meer aan kledingbudget heengaan volgend jaar. Moet van de week nog maar eens even kijken wat ik in de uitverkoop kan scoren. Vorige week al wel mooi geslaagd bij de Z.man in een andere plaats. Leggings en shirts voor 1,50 euro per stuk. Heb alles meegenomen wat ze in haar maat hadden. De tuin heb ik gisteravond gesproeid, dus daar gooi ik vandaag maar even weer de schoffel door. De kippetjes moeten nog water en voer. de strandspullen kunnen weer uit de auto en die kan ook wel een stofzuiger gebruiken na drie dagen strand...KOrtom zat te doen. Eerst mijn kopje thee opdrinken en dan aan de slag....

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Hier is de zon inmiddels ook verdwenen. De was hangt buiten, en ik hoop maar dat het niet gaat regenen!