Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 8 juli 2013

Heerlijke eerste vakantiedag.....

Vandaag de eerste dag dat mijn dochter vrij is van school, en wat een heerlijk weer. Vanmorgen racen we door het huis en vanmiddag gaan we lekker naar het strand. De fles met water ligt in de vriezer zodatwe lekker van alles en nog wat koel kunnen meenemen. Dochterlief kwam vanmorgen tegen4 uur bij ons in bed, en ik was klaarwakker. Uiteindelijk om 5 uur wat te eten opgehaald en dat samen in bed gegeten. Manlief was toen net de deuruit. Gezellig he mam, het lijkt welmoeder- en kinderdag. Het plezier dat van haar snoetje afstraalde was onbetaalbaar. Dat houden we er gedurende de vakantie dus wel even in. Al hoop ik wel dat ze dan wat langer in haar eigen bed blijft liggen.;-) Uiteindelijk ben ik om half 8ijn bed uit gegaan en heb het plastic aan de straat gezet, onze slaapkamer grondig schoongemaakt, alle ramen en deuren aan de koele kant open gegeooid en aan de andere kant alles dicht gedaan. Net even een kopje thee genomen, de kippen hebben voer en schoon water. (had ik trouwens al verteld dat we de eerste eitjes hebben?, ze zijn net zo klein als een pingpongbal, maar het begin is er) Kortom ik voel me eigenlijk best wel top. Ik doe alles zoveel mogelijk zittend, nachtkastjes schoonmaken wil best als je alles op bed legt en vervolgens zittend op bed de doek erover heen haalt. Alles om mijn bekken te ontzien en aan het einde van de dag ook nog op mijn benen te kunnen staan. Straks ga ik het toilet nog even doen en voor vanavond staat het sproeien van de tuin op het programma. En echt de opmerking je hoeft niet alles te doen, maar elke keer een klein beetje doet hier wonderen, ik zie dat oppervlakten schoner blijven dan eerder en kan dus wanneer ik wel echt hard aan de gang wil sneller door het huis heen. Wens ik jullie ook een hele fijne dag toe. Tot laterz..

1 opmerking:

huis tjokvol zei

heerlijk,geniet van het mooie weer

liefs yvonne