Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 20 september 2012

Extra dag naar t werk

Momenteel is het bij ons op t werk een chaos. Systemen werken dusdanig traag dat je er eigenlijk niet mee kan werken. Ondertussen komt er het ene projekt naar het andere bij waar je allemaal tijd voor nodig hebt die er niet is. Heb gisteren dan ook aangegeven dat ik best een dag extra wil werken.Ik wordt namelijk gek van alle losse eindjes die nog aan elkaar hangen en die ik met mijn 20 uur per week niet aan elkaar geknoopt krijg. MAg nu vrijdagmorgen een ochtend komen werken zonder klantcontact. Dus echt om de administratie erachter te verbeteren en te doen.
Wel een beetje sneu voor dochterlief al wil ik nog kijken of ik 's middags eerder weg kan. Vanmiddag moeten we dus naar de stad om kleren te kopen. Hoop dat t droog is dan. Vanmorgen ga ik me vast bezig houden met huis aan kant maken en het eten voor vanavond en morgen te maken. Heb ik daar geen omkijken meer naar.
Huis pak ik hoekje voor hoekje aan, zodat ik in ieder geval kan zien dat er iets gedaan is.
Mijn kies begint trouwens te zeuren, zal blij zijn als ie er dinsdag uit is. Nachtmerries heb ik er van.BRRR

Geen opmerkingen: