Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 1 juni 2012

Nieuwe blog

Al heel erg lang worstel ik met mijn consumindertips. Je vindt ze dwars door mijn pagina heen, ik heb ze al op een apart blad gezet, maar ook dit vond ik erg onduidelijk. Vandaag hoop ik de oplossing te hebben gevonden. Ik heb een nieuwe blog erbij www.geldovertips.blogspot.com Hierop ga ik al mijn tips verzamelen. De layout daar werk ik een andere keer aan verder. Weet niet of ik vandaag tijd vrij kan maken om mijn ideeen te spuien, maar anders dan komt dit later. Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie me ook hier gaan volgen. Groetjes Geldover.

3 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Soms moet je ook je blog opnieuw organiseren en inrichten! Veel succes met je nieuwe blog!

Gewoon Vlijtig zei

is gebeurd. Je andere blog staat erbij.
groetjes

inrustigvaarwater zei

Ik ga eens kijken.