Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 3 juni 2012

Hoe doet ie dat toch?

Gisteravond op bezoek geweest bij een oude kameraad van mijn man ( en een klein beetje van mij) Manlief spreekt hem nog wel eens onderweg, maar ik had hem al een jaar of 8 niet meer gesproken. Best wel spannend dus want klikt het nog net zo? De deur ging open een beetje onwennig plofte ik op de bank, waarop gelijk werd voorgesteld lekker achter in de kamer aan de grote tafel te gaan zitten. En vervolgens oude jongens krentenbrood. We waren er rond 8 uur en rond 3 uur 's nachts vond ik het echt tijd als bob om naar huis te gaan.\ Mochten we geen kind hebben gehad dan was het met gemak 's morgens vroeg geworden. Wat hebben we weer lekker gekletst. Ik bedenk dan dat ik hier wel meer tijd in kan investeren, want het laadt me echt op zo'n avond. Maar dan nu hoe doet ie dat toch, vriend is sinds twee maanden vrijgezel, maar alles in huis was om door een ringetje te halen. En echt ik heb een randje boven de deur gecontroleerd, omdat ik verwacht had dat dan daar uit het zicht toch wat stof moest liggen. Maar nee hoor alles perfect. We hebben een rondleiding door het hele huis gehad en serieus je vraagt je af of er wel iemand woont zo netjes. Ook in de kastjes alles netjes en keurig. Wahhh thuisgkomen echt gelijk ook weer een en ander aangepakt. :-) Ik merkte dat ik me echt op mijn gemak voelde daar in huis, er stond niets teveel in en ik werd er rustig van. Vanmorgen half negen wakker en dus gelijk begonnen. Er gaat hier echt veel in de container verdwijnen. En nu, ik ga nog even verder, gebruik makend van mijn flow.

4 opmerkingen:

LLMM zei

Soms helpt het mannen juist, als er geen vrouw is om het te doen. Mijn vriend deed ook altijd veel in huis, maar toen ik er bij kwam, leken al zijn talenten op dat gebied als sneeuw voor de zon te verdwijnen... En misschien is het ook wel afleiding, normaal ga je misschien dingen samen doen, de één stort zich na het stoppen van een relatie op het werk, de ander misschien wel op zijn huis?

Anoniem zei

Misschien heeft hij een schoonmaker?

Ik word altijd gestimuleerd door het tv-programma 'Hoarders'; 5 minuten kijken en dan kan ik zó een uur in huis werken om alles netjes te maken. Gisteren heb ik de hele keuken gesopt. Dat voelt dan zó goed!

Over een maand of 2 laat ons budget toe dat we eens per maand een schoonmaker krijgen; dat gaan we dus ook doen. Met 2 voltijds banen en 2 kleine kinderen vind ik dat het geld wel waard. (Al moet ik eerlijk zeggen dat ik tijdens mijn eerste baantje als typiste ook een schoonmaakster had :-) )

Siebrie

grenouille zei

Wat een stunt dat je ook het randje boven de deur gecontroleerd hebt :-))))

geldover zei

Gaf aan dat hij tijdens zijn relatie zijn vriendin wel op rommel en vlekken wees om vervolgens zelf in de benen te gaan om het schoon te maken