Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 22 mei 2012

HYpotheekmeter aangepast

Ik kwam een beetje in de knel met mijn hypotheekmeter. De meter was in eerste instantie bedoeld voor alles wat ik met extraatjes verdiende. Echter nu ik ook al een gedeelte van mijn belastinggeld heb weggesnoept klopte het niet meer. Ik heb net 500 euro naar de hypotheekaflosrekeing geboekt en besloot daarna om 10% van het aflosvrije bedrag als einddoel op de meter te zetten. Dan kan ik al het geld naar deze rekening zetten, zodat het volgend jaar klaar staat. Zoals jullie zien moet ik er nog hard aan trekken, al verwacht ik elk moment nog bijna 6000 euro aan belastinggeld. Heb het bericht al binnen dat het geboekt gaat worden. Houd de rekening ook goed in de gaten, want dit lekt er niet meer uit, maar gaat linea recta naar de spaarpot toe.

Geen opmerkingen: