Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 19 mei 2012

Daar ben ik weer...

Eem tikkeltje bruiner dan een week geleden. Een heerlijke week genoten in Italie van mijn man en kind. Heerljk gewoon. Dochterlief heeft zelfs lekker gezwommen in het (onverwarmde) zwembad. Manlief en ik deden vijf slag om daarna snel er weer uit te gaan en in de zon te gaan liggen, maar dochterlief kon er geen genoeg van krijgen. Ik heb nu helemaal zin in de zomervakantie. Fijn zeg als ze ziohzelf kunnen redden. We hebben zowel op de heen- als ook op de terugreis geen file gehad en konden het redden in 12,5 uur rijden. Manlief heeft de terugreis helemaal alleen gereden. Ik heb ernaast gezeten en bijna de hele weg meegekeken, maar manlief was echt klaarwakker en wist van geen ophouden. Nou ja op de pauzepunten waar we de benen hebben gestrekt en even uitgebreid hebben gegeten na dan. Ik heb weinig cadeaus kunnen vinden voor hier. Das wel jammer, maar t is niet anders. Heb voor mezelf limoncelli meegenomen, een lekker likeurtje. En nog 5 pakken poetsdoeken. :-) Deze vond ik zo fijn werken dat ik ze heb meegenomen naar Nederland. Dochterlief heeft een jurkje gekregen en een paar nieuwe slippers. Manlief heeft nog een nep leren tas gekocht. O ja en vijf spijkerbroeken voor zijn werk, stretch voor 12,50 per stuk. Manlief kreeg no korting en mocht ze allemaal meenemen voor 57 euro. Ik ben vandaag druk geweest met de was ed. Morgen hoop ik bij iedereen weer lekker aan te lezen, want dat heb ik echt gemist gedurende de vakantie. Straks nog even het saldo van de rekening checken....Belastinggeld zou erbij kunnen staan.

3 opmerkingen:

In rustig vaarwater zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben

grenouille zei

Het klinkt heerlijk! Een echte vakantie. Succes met de was!

LLMM zei

Lekker zeg, zo'n vakantie! En hopelijk staat je belastinggeld erbij, binnen is ook maar weer binnen!