Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 8 mei 2012

Bijna weekend

Morgen nog 7 uurtjes naar mijn werk en dan vakantie. Heerlijk ben er ook echt aan toe. Voorlopig blijft het druk op mijn werk en nieuwe vakantieverzoeken hebben voorlopig geen zin werd ons al medegedeeld. Ik heb geluk, volgende week en de week van de meivakantie heb ik in ieder geval al lekker staan. Gisteren ben ik van narigheid om 7 uur naar mijn werk gegaan. Moest pas om 9 uur beginnen, maar had 's nachts niet geslapen van de tandzeerte dit keer en vanwege het feit dat er een oude vriendin met wie ik nu geen kontakt meer had is overleden aan kanker. Het feit dat ze 36 is geworden en twee jongen kinderen moet achterlaten hakt er sterk in merk ik nu. Ze is anderhalf jaar ziek geweest en heeft nog heel veel geregeld voordat ze overleed. Maar het maakt het niet minder verdrietig. Ik kon dus niet slapen en lag maar te malen. Ben eruit gegaan en beneden op de bank gaan liggen, heb een hlaf uur gedummeld en toen stond manlief om 4 uur beneden klaar om naar het werk te gaan. We hebben samen thee gedronken en ik was rillerig van eht slaapgebrek. BEn dus onder de douche gegaan. Na het douchen voelde ik me steeds meer veranderen in een zombie en bedacht me dat ik 8 uur niet wakker zou halen als ik alleen in huis bleef. Het heeft dan voor mij ook geen zin meer om de wekker te zetten, want daar slaap ik dwars doorheen. Dus frisse doek om de snoet en naar het werk. ( En nee zal niet slaapdronken achter t stuur, hoef gelukkig maar tien minuten a een kwartier te rijden. Op t werk kreeg ik 's middags van mijn leidinggevende te horen dat ik nog een aantal diploma's moet opfrissen en het liefst wel even voor 1 juli, omdat er na die tijd nog meer gaat veranderen binnen de organisatie en er dus nog meer geleerd moet gaan worden. Omdat ik om half vijf gek genoeg me kiplekker voelde en wist dat manlief niet thuis kwam heb ik gelijk de koe bij de horens gevat en ik heb gelijk mijn eerste opfriscursus gedaan en met een voldoende afgerond. Dacht dan nummer twee er ook maar achteraan. Helaas straalde ik daar en deze zal ik dus over moeten doen. Nou dat doen we dan maar na de vakantie. Ben om 21 uur naar huis gegaan, toen kon ik echt niet meer.(Ik mocht vandaag ook al weer om 8 uur beginnen.) Vandaag moet ik zeggen dat het idee heb dat het iets beter gaat met de kies. Niet dat het probleem is opgelost, maar ik houd er onbewust al beter rekening mee dat ik niet met die kies moet kauwen. Ga dus wel na mijn vakantie in Italie een afspraak maken, om hem te laten vullen. Weinig consuminderen hier dus momenteel. Het enige voordeeltje dat ik kan bedenken is dat de advertenties op deze site kennelijk goed bekeken worden. Want ik mag aan het einde van de maand een uitbetaling verwachten. Die gaat weer naar de hypotheekaflossingsrekening. Verder heb ik nog vrijkaartjes gewonnen met de bakgiroloterij en heb deze vandaag ontvangen. Voor 30 juni dus nog naar Artis... Misschien moet ik in mijn vakantie eens gaan brainstormen over op welke wijze ik extra geld kan verdienen? Zit erover te denken om iets te gaan verhuren, maar wat weet ik niet. Een kennis verhuurt springkussens en ik moet zeggen, weinig werk en toch een leuk maandelijks inkomen..... Helaas woont ze te dichtbij. Ik zal dus een ander produkt moeten verzinnen. Iemand misschien ideeen? Vanavond ben ik echt te moe om nog eten klaar te maken. Heb zelfs geen zin meer om de vriezer in te duiken. Manlief en ik hebben besloten dat we een lekkere schotel mogen bestellen.

1 opmerking:

Credietaflossen zei

Suikerspin en poncornmachines, statafels, biertapjes. Geboortespulletjes..