Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 20 mei 2012

Bijkomen

De terugreis van gisteren heeft er blijkbaar toch ingehakt. Ik heb de hele dag weer last van eczeem gehad en moest dus rustig aandoen. Ik heb een tablet ingenomen en tegen half vijf begon die te werken en werd ik moe en slaperig. Ben toen nog even met manlief en dochter een lekker ijsje gaan halen. (haha alsof we die niet hadden gehad in Italie). Het was heerlijk weer. heb vanavond de regenton leeggemaakt, lekker de plantjes besproeid. Mocht er vannacht een buitje vallen dan kunnen we morgen weer, de plantjes hadden al wel zin in water volgens mij. De aardbeien zijn lekker gegroeid, ik zie de eerste vruchten al zitten. Ook de gladiolen staan al mooi ver boven de grond. De buxus die ik heb gekregen zijn niet allemaal fris de week doorgekomen. Ik heb de gele in de container gegooid. die mag morgenavond aan de weg. Nog even volproppen met andere zaken. Ik wil echt ook beginnen met het wegbrengen van zaken die ik niet meer gebruik. Ben nu begonnen met bladen waarvan ik weet dat ik er een buurvrouw een groot plezier mee doe. Heb haar vanavond nog even gesproken en zij geeft ze weer door aan haar moeder die er ook van geniet. De balden krijg ik omdat ik meedoe met enquetes en dan zo nu en dan eens wat mag uitzoeken. Ik mag morgen weer werken, weet niet hoe laat, dus zorg ik maar dat ik er om 8 uur ben. Wanneer ik te vroeg ben kan ik rustig bijlezen... Nou fijne avond allemaal.

1 opmerking:

Zuiniger aan doen zei

fijn he na zo'n vakantie dat je tuintje dan helemaal veranderd is. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!