Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 11 april 2012

Kleine wasjes grote wasjes

Vandaag heb ik een megaberg was voor mijn wasmachine gegooid. Het doel voor vandaag is om dit allemaal vandaag gewassen en zoveel mogelijk weer opgevouwen in de kast te krijgen. de strijk mag wachten tot morgen....(je weetwel deurtje dicht. Verder wil ik vandaag onze slaapkamer en die van dochterlief doen, wellicht ook nog even de badkamer. Dan kan ik morgen snel alles nalopen en kunnen we misschien vrijdag wel weer naar Apenheul. Het weer moet wel iets beter worden... Het is me gister niet gelukt om een vuilniszak de deur uit te krijgen, wel was de kamer op tijd aan kant. Ik wilde 's middags even een uurtje plat op de bank, het was me helaas niet gegund, na een kwartier maakte dochter me wakker met een vraag. Vervolgens had ik mijn moeder aan de deur na tien minuten toen ik net weer dummelde. Zij stelde voor om dochter mee te nemen die dat ook wel wilde. Vervolgens drukte er een kind op de bel, bloemtjes voor een goed doel. Daarna dacht manlief laat ik nog maar even bellen. En toen, toen heb ik het opgegeven. Dochterlief weer opgehaald bij mijn ouders, manlief kwam niet thuis en we mochten lekker blijven eten. 's avonds dochterlief naar bed gebracht en na nederlandse hollywoodvrouwen ben ik ook er lekker in gedoken. Kan alleen 's nachts niet in slaap komen en tegen de tijd dat ik in slaap val moet ik er dan weer uit. Vandaag maar goed door eht huis vliegen dan is dit aan kant en kan ik lekker relaxen de rest van de week. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

1 opmerking:

Anoniem zei

Vanmorgen naar de fitness geweest. We zijn met ons groepje( 55-plussers),flink aangepakt! Alle spiertjes voel ik nu! Maar wel lekker hoor.
Vanmiddag even overal stof afnemen, stofzuigen, en de badkamer doen. O ja, en nog een wasje draaien.
Groet, Tineke.