Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 21 april 2012

Jong geleerd, oud gedaan (kan ik nog wat van leren)

Gisteren het jurkje opgestuurd dat ik middels MP heb verkocht. Helaas was ik vergeten het te verdonkeremanen voordat dochterlief uit school kwam. Het was wel een van haar lievelingsjurkjes. Ik kon het jurkje niet zo snel vinden en heb haar dan ook moeten inschakelen om te zoeken. Toen we het gevonden hadden moest ik dus uitleggen dat het haar te klein werd en dat ik het had verkocht. Ik had een huilbui verwacht, maar haar gezicht klaarde helemaal op. Mama, mag ik dan op zo'n kleedje zitten? Ik wil ook verkopen dan krijg ik heel veel centjes.... Ik keek manlief aan en hij mij en we knikten. Prima meid, zoek jij lekker je speelgoed uit voor Koninginnedag. We hebben hier vrijmarkt en dan kan het mooi. Vervolgens mag alles weg, de redenatie erachter hoe meer er weg gaat hoe meer geld ik kan verdienen. Mwahhh hier kan ik nog iets van leren... Dus de komende week struinen wij ons huis nog maar eens door om te kijken wat er allemaal mee mag. We hebben al een aanhanger opgehaald bij schoonouders. Het moet helemaal goed gaan komen. Hebben jullie nog tips? Wil de kraam leuk versieren en wellicht nog wat koek en snoep erbij op zetten.

Geen opmerkingen: