Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 22 april 2012

Ik kom weer op gang

Gisteren kregen we twee logees, een jongetje van een jaar en een meisje van drie. Dochterlief is dus even grote zus. Mijn beide dochters mochten bij elkaar op de kamer, na een half uur toch maar even uit elkaar gehaald, aangezien mijn nieuwe dochter zichzelf in slaap praat en mijn dochter dat niet echt kon waarderen. Kleine man had een kamer helemaal voor zichzelf. Toen we om half 11 naar bed gingen was iedereen rustig. Kleine man werd om 24.00 uur wakker en ondanks dat we netjes deden wat zijn papa had aangegeven, nl licht uitlaten en een half flesje geven was meneer het er niet mee eens. NU raak ik niet snel in paniek, maar meneers lichaamstaal sprak boekdelen. Hij was het er niet mee eens. Gillen, krijsen en zich overstrekken. Aan de ene kant moe, maar op een gegeven moment wanneer hij leek weg te dummelen wel weer de kracht om te gaan krijsen. Aangezien zijn papa en mama een feestje hadden hier in het dorp ze gebeld en gevraagd of ze nnog in het dorp waren, dit was zo en meneertje was dan ook net stil toen ze kwamen. Haha de boef. Zijn zusje was nog in diepe ruste dus die is nu lekker aan het spelen met dochterlief. Ik denk dat ik vandaag eens wat overgordijnen in de wasmachine ga gooien, stofnesten zijn het immers en ik ben de kleine spinnenwebjes zat overal. Maar eens even grondig de boel aanpakken. Ze kunnen zo nat weer v oor de ramen, drogen aan de haak wel weer verder. We hebben net al uitgebreid ontbeten en de vaatwasser heeft zijn rondje al gedraaid. Helaas kon niet alles erin en heb ik ook nog een afwas met de hand moeten doen. Er zat nog een was in die we nu maar even voor het gemak een keertje in de droger doen. Het is niet veel dus zal ook zo droog zijn. Buitenhangen is te wisselvallig vandaag en ik ben het stof van in huis drogen even zat voor vandaag. Wil ook wel eens de boel aan kant hebben. Er ligt nog een halve strijk voor me te wachten boven, maar denk dat ik eerst onze slaapkamer even lekker aanpak. Schoon is schoon.... Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

1 opmerking:

LLMM zei

Helaas moet ik vandaag aan het werk, maar goed, het is voor het goede doel, dus maar even doorzetten.