Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 17 april 2012

het gesprek op het werk

Nou vandaag veel gehoord over de plannen het komende jaar op ons werk. Er wordt een nieuwe perfecte medewerker gezocht en je leidinggevende beoordeeld in hoeverre je mee kan in de nieuwe plannen. We hebben een plaatje meegekregen van hoe de perfecte medewerker eruit moet gaan zien en welke competenties je straks moet hebben. En misschien lijkt het arrogant, maar ik heb het idee dat ik er wel aan de goede kant van de lijn ga uitrollen.... Maar het blijkt afwachten tot half juni.....

4 opmerkingen:

CasaDiMama zei

o jee o jee, ik hoor niet anders om mij heen en op mijn werk begonnen ze hier een klein jaartje geleden ook al met deze kreten de boel toch wel enigszins op stelten te zetten.
Of zijn die kreten van wanhopige managers die het wiel opnieuw moeten uitvinden om 'hun' afdelingen zo winstgevend mogelijk te houden? Om 'legaal' van de erfenis aan werknemers af te kunnen die niet meer zo rendabel zijn...?
Ik hoor deze modekreten net iets te vaak om geloofwaardig te zijn.

Grenouille zei

Jeempie, wel spannend hoor. Toch wel lang wachten tot half juni!
Vind je dat niet vervelend dat je nog 2 maanden onduidelijkheid hebt?

Anoniem zei

Het moet toch niet gekker worden: men zoekt de "perfecte" medewerker!!!!Wie is er nou perfect, niemand toch?? Oh, wat ben ik blij dat ik niet meer werk (pre-pensioen), Ik zou van al die eisen die men stelt tegenwoordig, helemaal overspannen raken, geloof ik. En is je leidinggevende dan zo perfect??
Tja, ik hoop voor jou dat je verkozen wordt, maar levert het niet erg veel stress op? Toch veel succes gewenst hoor!
Groet, Tineke.

Bloem zei

Het is te hopen voor jouw leidinggevende dat die ook perfect is....