Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 25 april 2012

Cadeautje

Yeah, ik heb een prijs gewonnen in de bankgiro loterij. Naast kleine geldprijzen op je rekening kun je hier ook cadeautjes winnen. dit keer mocht ik iets uitzoeken via kiesuwprijs.nl Was er al eerder geweest, maar kon toen geen keuze maken. Had het idee dat er weinig van waarde bij zat. Boeken en DVD's die me niet aanspraken. Cadeaubonnen waar je niet overal de waarde bij ziet staan. Sieraden, mmmgenoeg. Ik besloot te wachten. Nu keek ik weer en kon ik kiezen voor 4 vrijkaarten Artis. Dat lijkt me dus echt leuk. Ik heb deze snel besteld en krijg ze binnen 3 weken thuis. Ik kijk nog wel even of ik deze zelf ga gebruiken of dat ik deze kaarten eerst verkoop via marktplaats. Kan nl via mijn Apenheul jaarkaarten volgens mij ook deze kaarten voor onszelf met 50% korting aankopen. Dan is het maar net wat me beter qua inkomsten uitkomt. Jullie hoeven me trouwens niet te mailen dat ik meer geld over houd wanneer ik niet meedoe aaan loterijen.Dit weet ik. Ik heb eht er echt voor over om een zeeeeeeeeeeeeeeeeer kleine kans te hebben op een leuke geldsom. We blijven dromen wat dat betreft.

Geen opmerkingen: