Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 12 april 2012

cadeautje voor schoonvader

He bedenk me net dat ik geen foto heb gemaakt van het cadeau voor schoonvader. Wat heb ik gedaan, ik heb van een grote doos de bodem eruit geknipt, om deze plaat heb ik inpakpapier gevouwen. Hierop heb ik 2 lampen op zonne energie, 2 citronellakaarsen en citronella wierookstokken gelegd. Dit weer ingeplakt met een mooi cellofaantje en ons eerste cadeau was klaar. Schade 7,80 euro. Omdat ik dit een beetje weinig vond heb ik vervolgens nog een stuk doos bekleed met deospray,eau de toilette en showergel, allemaal in de kleur groen en dit ook mooi ingepakt. schade hiervan 6 euro. Al met al was ik dus nog geen 15 euro kwijt en had ik leuke cadeaus. Bij geld is het toch al snel 20 euro dat we geven. Ik heb de slaorlampen uit de verpakking gehaald, omdat ik dat mooier vond dan in de kartonnen doos te geven. Ik had de waxinelampjes en de wierookstokjes met plakband vastgeplakt op de doos, zodat ze er niet uit zouden vallen. Hij was er erg blij mee. Fijn voor op de camping.

2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Klinkt goed zeg! En je hebt er ook moeite en tijd ingestopt en dat alleen al maakt een cadeau de moeite waard vind ik altijd.

grenouilleslevensstijl zei

Ben jouw mailadres kwijtgeraakt. Te vroeg gedelete. Ik kan je daarom even niet anders contacteren dan op deze manier. Als je naar mijn blog komt dan snap je wat ik bedoel: Groetjes, Grenouille