Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 2 februari 2012

Trots

Dochterlief heeft gisteren haar derde kaartje gehaald voor het a-diploma.
Toch best eng als je dan zo'n klein hummeltje ziet zwemmen in het diepe bad zonder bandjes. Ze heeft er erg veel schik in en ik zie dat ze steeds beter luistert naar wat de juf te vertellen heeft en daarmee gaat ze dus ook in sprongen vooruit. Ik ben echt zo trots als een pauw.

Verder Is de was nog steeds, kon me er gisteren niet toe verzetten en heb een klein beetje de kamer aan kant gemaakt, manlief heeft hem gezogen terwijl ik dochter ophaalde van school. 's Middags was dochter zo moe dat ik haar naar haar kamer heb gestuurd. Ze mag daar dan lekker tv kijken vanaf bed. Manlief ging ook naar boven om te slapen en ik ben op de bank gaan liggen, om mijn hobby uit te oefenen.:-)
Om kwart over drie kwamen mijn ouders op visite naar mijn man kijken en toen moest men mij nog uit een diepe slaap trekken. 's Avonds ben ik om 20.00 uur gaan douchen en wilde nog een boekje gaan lezen. Ik heb het echter een halve pagina volgehouden en toen was ik al vertrokken.
Volgens manlief heb ik hele bossen weggezaagd. Vanmorgen weer moe opgestaan, ik kan echt wel een week slapen voor mijn gevoel.

Ik ga op zoek naar motivatie voor vandaag, en anders zoek ik wel een kleine klus, iets is immers beter dan niets doen....

Geen opmerkingen: