Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 22 januari 2012

Weer benauwd...

Gisteren last van mijn huid, vandaag krijg ik nauwelijks lucht. Heb het idee dat ik de hele tijd een slijmvliesje bovenaan mijn keel heb hangen waardoor ik kriebelhoest krijg. Ik moet echter zo hoesten dat ik zwart voor de ogen zie en met mijn hand op mijn keel drukken om het vliesje weg te krijgen. Vanmiddag gingen we op visite en daar was de kamer lekker warm, gevolg dat ik de hele middag heb zitten hoesten en moest oppassen dat ik niet van narigheid het in mijn broek deed.
Voelde me dus knap ongemakkelijk op een gegeven moment.
We zijn dan ook snel weer naar huis gereden. Heb me gedouched en heb medicatie ingenomen, manlief had nog een slijmoplosser liggen van de l.idl.
Hopen dat het daar een beetje van op gaat knappen.
Het duurt nu al een tijdje dat het niet helemaal lekker gaat en vind het niet erg genoeg om bij de dokter zelf langs te gaan, daar die ook niet meer kan doen dan de medicatie mee geven die ik al gebruik.
Enige optie is wellicht antibiotica, maar deze helpt de huishouding van mijn eigen huid weer omver dus dat doe ik liever niet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Het kan schelen om alle zuivel en zoveel mogelijk suiker te laten staan. Die zijn allebei slijmvormend.
Beterschap!

Groetjes, VeggieMo