Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 17 december 2011

Eerste update gewicht

Ik ben nog niet echt aan het lijnen, maar let al wel meer op mijn voeding en sla wat vaker dingen af die men me voor mijn neus houdt. REsultaat vanmorgen was ik 126.2 kilo. De hele week schommel ik rond dit gewicht dus neem ik aan dat het een goed gemiddelde is van deze week. Ik heb veel meer waer met bubbels gedronken.

Het opruimen is nog niet echt goed van start gegaan. Wellicht dat we dit weekend nog wat tijd over hebben. Wil in ieder geval de zolder op om daar op te ruimen. We krijgen met oud en nieuw visite over de vloer. Dus is t wel fijn als het dan wat an kant is. Sta nu echter weer in dubio of ik de kleding nog weer zal opruimen, of dat ik het zal wegbrengen. Veel van mijnkleding die ik nu wil opruimen is kleiner dan ik nu aan heb. Verder heb ik nog steeds zoiets van wat als we het daadwerkelijk zovel minder krijgen door de recessie.
Ik heb van de week onze vaste lasten berekend en die kwamen alleen met alle verplichte maandbetalingen al op een 2650 euro terecht. Ik ben echt geschrokken. Hier zit dan wel ons sparen bij in en onze hypotheekrenteaftrek laten we ook eens per jaar terugkomen, dus die kosten zitten er ook bij in. Ik laat dit niet eerder maandelijks terugkomen dan dat dit echt nodig is. Nu gebruik ik dit als spaarpot om eens per jaar weer mee te kunnen aflossen.Denk dat wanneer ik dit 'sparen'er niet bijin betrek ik zo'n 2000 euro per maand netto heb aan vaste lasten.
Maar heb nog een vraag bij de bank uitstaan i.v.m. het extra aflossen dus hoop ik voor het einde van het jaar nog wat extra te mogen inlossen zonder boete. Wordt volgende week vervolgd.
Het opruimen blijft bij af en toe een kastje leeghalen en alles o de juiste plek terugleggen.
Vreemd toch dat de schroevendraaiers in allerlei kastjes elke keer liggen en wat doet spul oom te solderen in een laatje in de kamer. terwijl je toch soldeert in de garage?
Verder wil ik vandaaag nog knoflook in de tuin gaan planten, heb gelezen dat dit nu het juiste moment is om te planten.

Het kriebelt momenteel om weer creatief bezig te gaan, maar ik mag het niet voor mezelf voordat ik op de rit ben met mijn andere gedachtenkronkels. Dit om niet meer over hoop te halen wat dan ok weer rommel in mijn huis geeft.
Fijn weekend

Geen opmerkingen: