Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 31 januari 2011

Het weekend

Wat is het weekend toch voorbij gevlogen. Zaterdag de boodschappen in huis gehaald, verjaardag van een nichtje en 's avonds lekker lui op de bank voor de buis. Zondag hebben we heerlijk met dochterlief gezwommen. Hier rijden we altijd een heel eind voor om. We gaan nl naar de bonte wever in Assen, voormalig de Smelt. Wij hebben er nl een bloedhekel aan dat als we uit t zwembad komen het zo koud is buiten. Tevens betaal je voor dit zwembad een vaste prijs en kun je daarna onbeperkt drinken pakken. Kofiie thee en frisdrank. Mocht je de behoefte hebben om patat te bestellen dan is deze in vergelijking ook niet duur. Tip mocht je emt zijn drieen zijn bestel twee patat, ze doen de bakjes zo vol dat je meer dan genoeg hebt.
Gsiteren voor dochter een zwembril gekocht, hier heeft ze al meer dan drie maanden om gevraagd en had overal gekeken, maar kon er maar geen vinden. Ze hadden een 'losse" en aangezien dat de favo kleur is deze maar meegenomen.
In het omkleedhokje vonden we nog een sok, toen ik deze afgaf werd er meteen aangegeven dat deze in de prullenbak zou belanden, want al deze zaken bewaren daar kon men niet aan beginnen. Waarop mijn man direkt naar een ander hokje liep om daar een achtergebleven duikbril te redden van de ondergang. Dochterlief is zo trots op d'r bril dat ie vandaag mee moest naar de juf om hem te laten zien.
Afgelopen vrijdag ben ik nog leuk geslaagd bij de kringloop op Urk, 50 knipvellen om 3d kaarten mee te maken voor 50 cent. Een esprit korte ribbroek voor 1,50 euro. Helaas is het broekje aan de korte kant, denk dat ie dus op marktplaats gaat. Het is nog een heel net broekje dus wellicht dat ik er zo nog wat voor terug kan krijgen en wellicht kan ik er zelfs wel winst op maken. Vandaag is de beurs weer aardig aan t dalen, dat wordt dus niks vandaag.
Hoef deze week maar twee dagen te werken te weten morgen en donderdagavond. Denk dat ik de keuken van de week wel helemaal uitgesopt krijg. Merk dat na een jaar het toch eens even lekker helemaal uitgesopt moet worden. Ga nu maar lekker onze slaapkamer doen. Kan ik vanmiddag samen met dochter beneden blijven aanrommelen

Geen opmerkingen: