Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 15 oktober 2010

Zo kijken of dit lekkerder werkt

Mijn oude blog, http://www.geldover.web-log.nl/ blijft er nog even naast lopen, maar ik ben nieuwsgierig via welk medium ik liever blog.
Vind het hier prettig dat je kunt volgen en kunt zien wie jou volgt, vandaar dat ik deze stap heb genomen.
Waar wil ik heb over hebben op mijn blog?  Voornamelijk zal het gaan over hoe ik geld bij elkaar sprokkel voor de aflossing van mijn hypotheek. Dit is nog een heel bedrag. Het afgelopen jaar hebben we mede dankzij spaarloon en andere meevallers 5000 euro ingelost. Nu kijken hoe we verder kunnen. Ik heb geld in aandelen zitten, de belastingteruggave doen we eens per jaar, geld op een 10 jarig deposito. Dit zijn elke keer cadeautjes die we afhankelijk van de situatie van dat moment weg kunnen sluizen.
Het is de bedoeling dat we niet minder genieten, maar zoveel mogelijk geld uit onze euro halen.

Verder geef ik af en toe wat informatie over mijn gezin, husbie ik en dochter (2006)
Het zal mij benieuwen wie me als eerste gaat volgen.....

Geen opmerkingen: