Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 5 juli 2022

Binnenkijken

Momenteel heb ik een heerlijke bezigheid 's avonds op de bank. Lekker binnen kijken bij mensen via instagram. Ik kan me er uren in verliezen en klik van de ene site naar de andere. Op een gegeven moment zie ik dan wel overal visgraatvloeren, grote keukeneilanden met een mooie hele grote bos bloemen en alles in t wit met riet maar ik hou ervan. Tuinen zijn over t algemeen groen met zwarte schuttingen en dan witte tafels witte bloembakken. Ik hou ervan. Als ik echter onze dochter dan s middags in t lelijke blauwe zwembad zie duiken maar zoveel plezier zie hebben dan wordt ik daar ook blij van en denk ik dan maar allemaal wat minder perfect, de lol die ze heeft is t belangrijkste.

6 opmerkingen:

Lot zei

Van pinterest en instagram weet ik weib=nig en ook niet hoe te zoeken. We willen een nieuwe badkamer en ik heb wel op P geprobeerd te zoeken naar voorbeelden vooral van muren, de rest weten we al wel. BV een andere douchehoek dan de rest.
Heb je tips?

Anoniem zei

Ik vind al die woning- en keukeninrichtingen zo showroom-achtig. Zit zo weinig ‘eigens’ in. 2 Jaar gelden zochten wij een nieuwe bank. 2 1/2 zits (wij wonen klein’ met een goede, niet te lage zit en niet te diep. Nog nooit zoveel taupe, grijs, beige, etc. gezien
Tenslotte de bank met de juiste zit (in drie kleuren leverbaar : taupe, grijs, gemeleerd grijs zwart) gekocht en zelf in de goede kleur laten bekleden. Het was een dure bank, goed zitten is belangrijk en het bekleden was ook duur.
Wij hebben duidelijk geen Instagram smaak!
Thea

johmar zei

Mijn huis is zeker niet instagram waardig, maar geeft wel mijn persoonlijkheid weer. Kleuren die niet in de mode zijn en ook aardig wat kringloop, rommelmarkt en geerfde spulletjes en niet echt matchen, maar ik voel me er thuis en dat is mij meer waard dan het hoge showroomgehalte wat je in de woonprogramma's voorbij ziet komen.

Anoniem zei

Ons huis is grotendeels tweedehands ingericht. Tijdloos, Naturel en groen/ bruin kleuren. Ook tweedehands moet er goed uitzien voor mij. Het moet een mooi geheel zijn. Ook comfortabel en doelmatig. Verder schoon en niet kapot.

Nicole Orriëns zei

Ik vind het ook leuk om te zien hoe anderen wonen, maar het is inderdaad de kunst om uiteindelijk gewoon blij te zijn met wat je zelf hebt : )

Anoniem zei

Ons huis heeft al sinds 2008 bruin, beige, taupe, creme tinten nog voor dat het zogenaamd in de mode was. Ik voel me er erg prettig in mensen vragen soms of het niet tijd word voor wat anders? Maar nee als wij de verf kwast te hand nemen is het om de kleuren op te frissen en gebruiken we dus de zelfde kleuren. Ben een gewoonte dier en tevreden in ons bonbonnetje 😊